Οι 9 στους 10 ταξιδιώτες θέλουν να δουν πληροφορίες για την υγιεινή και την καθαριότητα, σχετικά με τις επιχειρήσεις. Κάτι που βοηθά στις επιλογές με τα ταξίδια αναψυχής τους.
Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία νέας έρευνας της Expedia.

Πάνω απ ‘όλα, οι ταξιδιώτες θέλουν να είναι βέβαιοι ότι είναι ασφαλές να αποδράσουν. Και ψάχνουν σε όλους τους πόρους για σχετικές πληροφορίες.

Το τρίπτυχο του ενδιαφέροντος

Οι ταξιδιώτες δεν ενδιαφέρονται μόνο για την υγιεινή. Για τις μελλοντικές ταξιδιωτικές αποφάσεις, το τρίπτυχο του ενδιαφέροντος, συμπληρώνουν οι δραστηριότητες και οι προσφορές.

  • Το 73% θέλει να δει πληροφορίες για αξιοθέατα και δραστηριότητες που είναι ανοιχτές.
  • Το 70% ενδιαφέρεται για ειδικές προσφορές και εκπτώσεις.

Η ικανότητα των ταξιδιωτικών επωνυμιών να μεταφέρουν αυτές τις πληροφορίες και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες στους ταξιδιώτες με σαφήνεια και αποτελεσματικότητα είναι υψίστης σημασίας, υπογραμμίζει η Expedia.

Και συνιστά στις επιχειρήσεις του κλάδου να εστιάσουν στην καθαριότητα, την διαφάνεια, και τις προσφορές.