Τις δημοφιλέστερες ανησυχίες των Ευρωπαίων καταναλωτών για τα ταξίδια τους καταγράφει σε νέα έρευνά της η Compajon. Πρόκειται για τις τάσεις στα ταξίδια και τη μετακίνηση για τους επόμενους 12 μήνες.

Η μελέτη περιλάμβανε μεγάλο μέγεθος δείγματος από χώρες της ΕΕ, όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία και η Πολωνία.

Τι απασχολεί τους περισσότερους καταναλωτές

  • Να μην μείνουν χωρίς ξενοδοχείο ή μετακίνηση (63%).
  • Την ακύρωση του ταξιδιού τους από το πρακτορείο λόγω δυσμενών συνθηκών (62%).
  • Καθυστερήσεις στη μεταφορά (57%) και κλοπή αντικειμένων (57%) κατά την κράτηση online ταξιδιού (πολυήμερες εκδρομές, διακοπές) τους επόμενους 12 μήνες.

Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερο τίμημα για ορισμένες πρόσθετες παροχές.

Αυτές αφορούν τις ψηφιακές εμπειρίες πληρωμής όπου η ταξιδιωτική εμπειρία είναι απρόσκοπτη και οι πληρωμές είναι άμεσες.

Για κρατήσεις μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων, το 47% των καταναλωτών θα πληρώσει υψηλότερη τιμή εάν η ευέλικτη ακύρωση είναι διαθέσιμη.

Το 71% είναι πιθανό να στραφεί σε εναλλακτικό πάροχο εάν προσφέρει πρόσθετη ασφάλιση για ευέλικτη ακύρωση.

Οι επιλογές στη μετακίνηση

Για κρατήσεις μετακίνησης, όπως λεωφορείων και τρένων μεγάλων αποστάσεων, το 42% θα πληρώσει υψηλότερη τιμή, εάν υπήρχε ευέλικτη ακύρωση.

Το 69% πιθανόν να στραφεί σε εναλλακτικό πάροχο, εάν προσέφεραν πρόσθετη ασφάλιση για ευέλικτη ακύρωση.