Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η κρίση του κόστους ζωής και στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι η αιτία που ελάχιστοι Βρετανοί ταξιδιώτες (μόλις το 27%) έκαναν εκ νέου κράτηση στο ίδιο ξενοδοχείο τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα μελέτη της Agilysys (AGYS).

Οι οικονομικές ανησυχίες έχουν κλιμακώσει την ανάγκη να παρέχουν τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα μια απρόσκοπτη εμπειρία επισκεπτών σε κάθε σημείο επαφής.
Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν υψηλές προσδοκίες όσον αφορά την εξατομίκευση και την ευελιξία.

  • Το 85% έκανε αλλαγές στα σχέδια για διακοπές, ως απάντηση στην κρίση κόστους ζωής τους τελευταίους 12 μήνες.
  • Σχεδόν οι μισοί (44%) μείωσαν τις δαπάνες αναψυχής τον τελευταίο χρόνο.
  • Το ένα τρίτο (36%) ξόδεψε τα ίδια σε διακοπές.
  • Δύο στους πέντε (41%) ταξίδεψαν λιγότερο.
  • Εκαναν λιγότερες διακοπές (38%), μικρότερα διαλείμματα (18%) και επέλεξαν φθηνή διαμονή (16%).

Πώς αλλάζει η εικόνα

Ωστόσο, η παραπάνω εικόνα μπορεί να αλλάξει. Τα δεδομένα αποκαλύπτουν πώς ο συνδυασμός τεχνολογίας και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης ως οδηγός για τη διατήρηση των επισκεπτών, είναι αποτελεσματικός και αποφέρει οικονομικά.

Η ένδειξη της μελέτης ότι μια άνοδος 5% στη διατήρηση των επισκεπτών θα μπορούσε να αυξήσει τα κέρδη έως και 25% αποτελεί ισχυρό κίνητρο για να επενδύσουν οι ξενοδόχοι σε τεχνολογία που βελτιώνει την εμπειρία.

Τι θα ενίσχυε τις πιθανότητες εκ νέου κράτησης στο ίδιο ξενοδοχείο

  • Μείωση του χρόνου αναμονής σε όλα τα σημεία επαφής (64%).
  • Προσαρμογή των εμπειριών σε ατομικές προτιμήσεις (62%).
  • Ισχυρό πρόγραμμα αφοσίωσης (62%).
  • Ευελιξία διαχείρισης διαμονή με το προσωπικό ξενοδοχείου ή μέσω τεχνολογίας (61%).
  • Μικρές εκπλήξεις, όπως η σοκολάτα στο μαξιλάρι (58%).

Οι λόγοι που έκαναν εκ νέου κράτηση στο ίδιο ξενοδοχείο τον περασμένο χρόνο

  • Εξαιρετική εμπειρία από άκρο σε άκρο, από την κράτηση μέχρι το check-in, τις υπηρεσίες, το φαγητό, τις δραστηριότητες και το check-out (48%).
  • Φιλικό και ευγενικό προσωπικό που πήγε “πάνω και πέρα” για να κάνει τη διαμονή αξέχαστη (42%).
  • Προσαρμοσμένο στις προσωπικές προτιμήσεις κάθε σημείο επαφής από το προσωπικό μέχρι το self-service και το κινητό (24%).

Μικρές τροποποιήσεις στα επιχειρηματικά μοντέλα

Οι μικρές τροποποιήσεις στα επιχειρηματικά μοντέλα μπορούν να αυξήσουν σημαντικά την κερδοφορία. Η αφοσίωση είναι ένας σημαντικός παράγοντας επιτυχίας.

Οπως υπογραμμίζει ο Matthew Prosser, Περιφερειακός Διευθυντής UK, Agilysys «ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αυξηθεί η διατήρηση των επισκεπτών και οι επιστροφές είναι ο συνδυασμός της τεχνολογικής προόδου με την προσωπική και προσεκτική εξυπηρέτηση.

Οι ξενοδόχοι πρέπει να προσφέρουν άνεση και εξατομίκευση. Πρέπει να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη επωνυμιών που φροντίζουν πολύ όλους τους επισκέπτες, ενισχύοντας την απόδοση της εμπειρίας με τη μορφή θετικών κριτικών, διαμονών με επιστροφή και τελικά, υψηλών οικονομικών αποδόσεων»