Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο Steve Heapy, επικεφαλής του Jet2.com και του Jet2holidays, κάλεσε τη βιομηχανία να ασκήσει πιέσεις στους τοπικούς βουλευτές για να καθυστερήσει την προθεσμία για την εισαγωγή νέων σαρωτών ασφαλείας στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, διαφορετικά θα αντιμετωπίσει «ένα ακόμη καλοκαίρι τεράστιας αναστάτωσης και αναταραχής».

Μιλώντας στην 94η Ένωση Πρακτόρων Επιβατών της Σκωτίας στη Γλασκώβη είπε ότι «η κυβέρνηση έδωσε εντολή να έχουμε σαρωτές επόμενης γενιάς στα αεροδρόμια μέχρι τα μέσα του τρέχοντος έτους. Θέλει το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι παγκόσμιος ηγέτης στην αεροπορική ασφάλεια, αλλά αν το κάνει, το μόνο πράγμα στο οποίο θα προηγηθούμε είναι οι ουρές, καθώς τα αεροδρόμια μας δεν είναι έτοιμα».

Τόνισε πώς υπάρχουν προβλήματα. Οι σαρωτές είπε δεν είναι ευρέως διαθέσιμοι, καθώς κατασκευάζονται από λίγους προμηθευτές, κοστίζουν εκατομμύρια λίρες, είναι μεγαλύτεροι από ορισμένες αίθουσες ασφαλείας αυτήν τη στιγμή.
Αυτό σημαίνει ότι τα αεροδρόμια θα χρειαστούν εκ νέου ανάπτυξη για να τους φιλοξενήσουν και είναι εξαιρετικά βαριά. Πολλοί αερολιμένες για να ανταπεξέλουν θα πρέπει να ενισχύσουν τα δάπεδα τους πριν τους εγκαταστήσουν.

«Τα αεροδρόμια καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για να ανταποκριθούν σε αυτές τις προκλήσεις, αλλά δεν πρόκειται να είναι έτοιμα. Πρέπει να ασκήσουμε πιέσεις για να καθυστερήσει αυτή η προθεσμία, θα δούμε πολλά ζητήματα και θα αποτελέσει τεράστια απειλή για τον κλάδο μας», είπε στους παρευρισκόμενους.

Προειδοποίησε επίσης ότι η κρίση κόστους ζωής και οι οικονομικές προοπτικές εξακολουθούν να αποτελούν κίνδυνο για τον κλάδο».

Οπως υπογράμμισε o Steve Heapy «είμαστε πλέον επίσημα σε ύφεση. Βλέπουμε το κόστος όλων να αυξάνεται – τρόφιμα, καύσιμα, μεταφορές, φόροι. Όλα ανεβαίνουν και τροφοδοτούν την τιμή των διακοπών.

Επισήμανε στους πράκτορες πώς «πρέπει να δώσουμε στους ανθρώπους έναν λόγο να φύγουν και όχι διακοπές στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Πρέπει να βρούμε νέους πελάτες και να διατηρήσουμε τους υπάρχοντες. Μην αφήνετε τους ανθρώπους απλώς να περνούν από το κατάστημά σας και να λένε ότι είναι μια ήσυχη μέρα σήμερα. Πηγαίνετε εκεί έξω και βρείτε νέους πελάτες και εργαστείτε σκληρότερα για να διατηρήσετε αυτούς που έχετε.

Δουλέψτε σκληρότερα τις βάσεις δεδομένων σας. Βρείτε σε ποιον να μάρκετινγκ, πώς θέλουν να προωθηθούν, μέσω ποιων καναλιών, ειδικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Και απαντήστε γρήγορα στους πελάτες. η υπηρεσία είναι το κλειδί».