“Γιορτή του Πάσχα” σχεδιάζουν να στήσουν στην πλατεία Αριστοτέλους το Επαγγελματικό Επιμελητήριο και ο δήμος Θεσσαλονίκης, μετά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα που απέδωσε η έρευνα για το “Χριστουγεννιάτικο Χωριό”. Ο κεντρικός δήμος ετοιμάζεται για μία ακόμη φορά να συνεργαστεί με το ΕΕΘ, απευθύνοντας παράλληλα κάλεσμα σε όλους τους φορείς, θέλοντας να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες στην “καρδιά” της πόλης. Η πασχαλινή γιορτή, ωστόσο, θα είναι πιο σύντομη και με άλλο χαρακτήρα λόγω της διαφορετικότητάς της.
Τη “Γιορτή του Πάσχα” ανακοίνωσε ο αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας και Απασχόλησης, Χασδάι Καπόν, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στις εγκαταστάσεις του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης με αφορμή την ανακοίνωση στοιχείων για το πώς κινήθηκε η αγορά τις ημέρες των Χριστουγέννων. Ο κ.Καπόν πάντως σημείωσε πως δεν είναι ακόμη σε θέση να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, πάνω από 500.000 άνθρωποι κινήθηκαν τον ένα περίπου μήνα που διήρκεσε ο στολισμός στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενώ μόνο από το “Σπιτάκι της κυρά Βασιλικής”, όπου αναπτύχθηκαν παιδευτικές δράσεις για τα παιδιά (μαγειρική, ζαχαροπλαστική, ζωγραφική) πέρασαν 100.000 παιδάκια.
Τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν από τις απαντήσεις των επαγγελματιών στην έρευνα είναι πως το 87% δηλώνουν ικανοποιημένοι από την πρωτοβουλία, καθώς αυξήθηκε η κίνηση στα μαγαζιά τους. Επίσης, σχεδόν όλοι ζητούν να επαναληφθεί το “Χριστουγεννιάτικο Χωριό” και του χρόνου, ενώ οι άνθρωποι της αγοράς σε ποσοστό 80,9% εκτιμούν ότι η πραγματοποίηση παρόμοιων εκδηλώσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους θα μπορούσε να τονώσει την αγορά της Θεσσαλονίκης.
Ο πρόεδρος του ΕΕΘ, Μιχάλης Ζορπίδης, αναφερόμενος στο “Χριστουγεννιάτικο Χωριό” τόνισε: “Κάθε χρόνο πάμε και καλύτερα. Από τη Θεσσαλονίκη λείπουν τα events. Στόχος μας να έρχεται κόσμος από διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Τα αποτελέσματα είναι καλά, θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα”.
Στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο αντιδήμαρχος κ.Καπόν επανέλαβε τη θέση του δήμου ότι 6 με 10 Κυριακές τον χρόνο τα καταστήματα του κέντρου θα έπρεπε να είναι ανοιχτά και σε συνδυασμό με διάφορα events να αναδειχτεί η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός.