Σύνταξη: tourismtoday.gr

Σε «σπαζοκεφαλιά για δυνατούς λύτες», έχει αναδειχτεί η χωρητικότητα του Schiphol σε πτήσεις το 2024.
Τα δεδομένα αλλάζουν συνέχεια λόγω νομικών διαφωνιών. Αυτό κάνει ακόμα πιο περίπλοκη την κατάσταση, σε έναν από τους μεγαλύτερους αεροπορικούς κόμβους στην Ευρώπη.

Ο αριθμός σε απογειώσεις και προσγειώσεις στο Schiphol θα πρέπει να περιοριστεί σε 460.000 το καλοκαίρι του 2024, σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο μείωσης.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) και οι ΗΠΑ προέβαλαν μεγάλες αντιρρήσεις και ο υπουργός Υποδομών Mark Harbers αποφάσισε την περασμένη εβδομάδα να αναστείλει το σχέδιο.
Το Schiphol δήλωσε απογοητευμένο με την απόφαση του Mark Harbers.

Ο Ruud Sondag, προσωρινός Διευθύνων Σύμβουλος στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ εκτιμά ότι η απόφαση αναστολής της μείωσης κίνησης στο Schiphol θα οδηγήσει σε ακόμη λιγότερες πτήσεις από αυτές που προτείνονται στο σχέδιο.

Όπως δήλωσε «υπάρχουν κόμματα που λένε οι πτήσεις να είναι κάτω από 400.000. Και θέλω να προειδοποιήσω γι’ αυτό».

Από την άλλη πλευρά οι κάτοικοι γύρω από το αεροδρόμιο γίνονται «ολοένα και πιο θυμωμένοι», με την μπερδεμένη κατάσταση και ενδέχεται να προσφύγουν νομικά.
«Τότε τα πράγματα θα μπορούσαν να καταλήξουν πολύ χειρότερα με λιγότερες πτήσεις», τόνισε ο Ruud Sondag.

Ο Ruud Sondag αναμένει ότι περίπου 435.000 πτήσεις θα περάσουν από το Schiphol φέτος.
Τώρα που το σχέδιο συρρίκνωσης έχει ανασταλεί, ο μέγιστος αριθμός μετακινήσεων πτήσεων ανά έτος μπορεί να επιστρέψει στις 500.000. Ωστόσο, αυτό δεν θα συμβεί λόγω προβλημάτων χωρητικότητας, λέει ο διευθύνων σύμβουλος.

Τις επόμενες τρεις εβδομάδες αναμένεται να ξεκαθαρίσει η εικόνα, σχετικά με το πόσες πτήσεις θα χειριστεί το αεροδρόμιο το 2024.