Η φιλοσοφία μία και τα φυλλάδια δύο. Ο λόγος για τον Δήμο Χερσονήσου που στην WTM 2017 στο Λονδίνο, μοίρασε τα δύο καινούργια φυλλάδια του.
Ενα για την Κρήτη κι ένα για την Χερσόνησο, μιας και για τους υπεύθυνους της περιοχής αυτό που προέχει είναι “η προβολή της Κρήτης σαν το πρώτο και πιό ισχυρό brand name και κατόπιν να προβάλει ο καθένας την περιοχή του”.
Το πρώτο, είναι ένα έντυπο όπου παρουσιάζονται όλες οι πόλεις και οι νομοί της Κρήτης, με τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος ανά περιοχή, καθώς και χρήσιμες κατά τόπο πληροφορίες.
Το δεύτερο, είναι ένας χάρτης όλης της Κρήτης και του Δήμου Χερσονήσου, με τα τοπογραφικά των μεγαλύτερων οικιστικών συνόλων του δήμου.
“Αυτό θα δείξει ότι υπάρχει συνεργασία μεταξύ μας και όλοι μαζί προσπαθούμε, με κοινό στόχο την προβολή του τόπου μας, που είναι η Κρήτη, και ότι δεν λειτουργούμε τοπικιστικά και ανταγωνιστικά, τόνισε Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Πολιτισμού και Απασχόλησης του Δήμου Χερσονήσου Ευθύμιος Μουντράκης.
Δεν διεκδικούμε ο ένας τον «πελάτη» του άλλου, αλλά όλοι μαζί διεκδικούμε περισσότερους επισκέπτες για το όμορφο νησί μας.
Αυτή είναι η φιλοσοφία μάρκετινγκ που πρέπει να ακολουθήσουμε αν επιθυμούμε να πετύχουμε τους κοινούς στόχους όλων μας, που είναι η αύξηση των επισκεπτών, ειδικότερα υψηλού εισοδήματος (με ταυτόχρονη αύξηση παροχής υπηρεσιών και τιμών εννοείται), η άμβλυνση της εποχικότητας και η αύξηση της καλοκαιρινής σεζόν, που δυστυχώς τείνει να μειώνεται χρόνο με το χρόνο, ειδικότερα για τις μικρότερες και οικογενειακές επιχειρήσεις.»
Ο Δήμος Χερσονήσου εντός του περιπτέρου της Περιφέρειας Κρήτης, διένειμε τα διαφημιστικά φυλλάδια του Δήμου καθώς και των επιχειρήσεων που εδρεύουν στο Δήμο Χερσονήσου, στους πάνω από τις 50.000 χιλιάδες επισκέπτες, επιχειρηματίες και ιδιώτες που κατέκλυσαν το χώρο της έκθεσης.
Μεγάλο ενδιαφέρον έδειξαν επίσης οι επισκέπτες για τα τρία φυλλάδια των λεγόμενων εναλλακτικών η «εμπλουτισμένων» μορφών διακοπών, αυτό του Περιπατητικού τουρισμού, του Ποδηλατικού και του Θρησκευτικού τουρισμού.
Αυτά τα φυλλάδια απευθύνονται στοχευμένα σε ομάδες, συλλόγους, σωματεία, αλλά και σε μεμονομένους επισκέπτες, που οι διακοπές τους επικεντρώνονται στις συγκεκριμένες δράσεις και δραστηριότητες.