Ο αντίκτυπος της επιδημίας του κορωνοϊού θα αλλάξει αναμφίβολα τον ταξιδιωτικό κλάδο για πάντα αλλά και τον τρόπο που θα ταξιδεύουμε. Πως μπορεί να μοιάζει η εμπειρία των επιβατών αεροπλάνων στον αργά επανεκκινήσιμο κόσμο μας;

Μια ιταλική εταιρεία δίνει την απάντηση δημοσιεύοντας τα σχέδια της στις αλλαγές  στα καθίσματα αεροπλάνου, με βάση την απόσταση μεταξύ των επιβατών.

Η ιταλική εταιρεία κατασκευής Aviointeriors -με εμπειρία στην διαμόρφωση χώρων καμπίνας αεροσκαφών και καθίσματα επιβατών για πάνω από 40 χρόνια- μοιράζεται στο Instagram τις δύο νέες ιδέες καθισμάτων της.

Και τα δύο μοντέλα καθισμάτων επικεντρώνονται στο φυσικό διαχωρισμό μεταξύ επιβατών στην ίδια σειρά χρησιμοποιώντας πλαστικά κελύφη προσαρμοσμένα για κάθε θέση.

Τα δύο μοντέλα αεροπορικών καθισμάτων

Το πρώτο μοντέλο θέσεων της Aviointeriors ονομάζεται Janus.
Αποτελείται από τρία παρακείμενα καθίσματα στη σειρά, αλλά το μεσαίο κάθισμα περιστρέφεται 180 μοίρες στο πίσω μέρος του αεροπλάνου. Μια πλαστική καμπύλη ασπίδα χωρίζει κάθε επιβάτη.

Ο δεύτερος σχεδιασμός καθισμάτων ονομάζεται Glassafe.
Μοιάζει με μια παραδοσιακή σειρά τριών καθισμάτων, αλλά διαθέτει μεγάλα διαφανή χωρίσματα μεταξύ κάθε προσκέφαλου για τη μείωση της μετάδοσης ιών.

Μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του μοντέλου είναι ότι οι πλαστικές ασπίδες θα μπορούσαν να αφαιρεθούν από τα καθίσματα, μόλις λήξει ο εφιάλτης της πανδημίας.
Λύση ιδανική για τις αεροπορικές εταιρείες που δεν έχουν τον προϋπολογισμό να αντικαταστήσουν πλήρως τις καμπίνες τους

Για να διασφαλιστεί η πρόσβαση σε καθίσματα διαδρόμων από άτομα με αναπηρία, χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων και άτομα με μειωμένη κινητικότητα, η Aviointeriors κάνει το τμήμα θωράκισης στο κάθισμα του διαδρόμου αναδιπλούμενο ή συρόμενο.

Μεγάλος αερομεταφορέας είχε δείξει ενδιαφέρον για τα σχέδια

Καθώς οι αεροπορικές εταιρείες συνεχίζουν να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες συστάσεις υγιεινής και ασφάλειας από τους κορυφαίους οργανισμούς υγείας, αξιωματούχοι της Aviointeriors επιβεβαίωσαν ότι τουλάχιστον ένας μεγάλος αερομεταφορέας είχε δείξει ενδιαφέρον για τα σχέδια.

Ηδη, αεροπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ έχουν ήδη εφαρμόσει μέτρα για την ελαχιστοποίηση της αλληλεπίδρασης αεροσυνοδού με τον επιβάτη, μεγιστοποίηση της απόστασης μεταξύ των επιβατών, χωρίς να πωλούν τα μεσαία καθίσματα και να κλείνουν τους χώρους του αεροπλάνου.

Για παράδειγμα, η Delta Air Lines μείωσε την επαφή μεταξύ υπαλλήλων και ταξιδιωτών. Δίνει σε κάθε επιβάτη στις εσωτερικές πτήσεις μια προσωπική τσάντα με σνακ όπως κράκερ, μπισκότα, εμφιαλωμένο νερό, απολυμαντικά χεριών και χαρτοπετσέτες.