Η Ryanair δεν θα επιστρέψει χρήματα σε επιβάτες που θα ακυρώσουν στις εν’ λειτουργία πτήσεις της κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown στη Βρετανία.

Αυτό ξεκαθάρισε ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας Μάιλ Ολιρέι. Αντ’ αυτού η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες -που δεν θέλουν να ταξιδέψουν- να αλλάξουν την ημερομηνία πτήσης τους, με απαλλαγή τελών, έως το Μάρτιο του 2021.

Σύμφωνα με την Ryanair, το πρώτο lockdown και τα περιοριστικά μέτρα που ακολούθησαν είχε σαν αποτέλεσμα να σημειωθεί μείωση κατά 80% του συνόλου των επιβατών.

Ο Μάιλ Ολιρέι, προειδοποίησε πως η κατάσταση ήταν πιθανό να επιδεινωθεί.
“Θα συνεχίσει να είναι μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά για τη Ryanair”, είπε χαρακτηριστικά.

Καμία οικονομική εκκρεμότητα

Όπως δήλωσε η εταιρεία έχει επιστρέψει όλα τα χρήματα των πελατών της. Για τις πτήσεις που ακυρώθηκαν στις αρχές του έτους.

“Έχουμε επιστρέψει κάθε πελάτη που ζήτησε επιστροφή χρημάτων. Από τον Μάρτιο, τον Απρίλιο, τον Μάιο, τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, είπε.
Κάθε πελάτης που ζήτησε επιστροφή χρημάτων από τη Ryanair, την έλαβε”.