Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η easyJet επέμεινε ότι δεν σκοπεύει να ακυρώσει περισσότερες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι λόγω καθυστερήσεων στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος Johan Lundgren παραδέχτηκε ότι «δεν μπορούμε να προβλέψουμε τι θα συμβεί».

Ο αερομεταφορέας ανακοίνωσε την προληπτική ακύρωση 1.700 πτήσεων έως τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο στις αρχές αυτού του μήνα.

Οι ακυρώσεις, κυρίως στο Γκάτγουικ, οφείλονταν σε καθυστερήσεις στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας (ATC) σε όλη την Ευρώπη.

«Δεν πιστεύουμε ότι θα συμβούν άλλες ακυρώσεις εκτός και αν συμβεί κάτι για το οποίο δεν γνωρίζουμε ακόμη, είπε ο επικεφαλής της.

Υπάρχουν πράγματα που βρίσκονται εκτός του ελέγχου μας και πράγματα μπορούν να συμβούν την ημέρα. Αλλά δεν έχουμε σχέδια εκτός αυτών των 1.700 ακυρώσεων για την κορύφωση του καλοκαιριού».

Το προσωπικό επίγειας εξυπηρέτησης που απασχολείται από άλλους παρόχους υπηρεσιών στο Γκάτγουικ έχει επίσης τώρα αναστείλει τις προγραμματισμένες απεργίες, αλλά ο κίνδυνος αποχώρησης παραμένει.

Ωστόσο, ο Johan Lundgren επιβεβαίωσε ότι «τα χτυπήματα από άλλους φορείς εξυπηρέτησης εδάφους δεν θα επηρεάσουν την easyJet».

Επίσης, ανέφερε κέρδη προ φόρων 203 εκατομμυρίων λιρών για τους τρεις μήνες έως το τέλος Ιουνίου και αύξηση 22% στον μέσο ναύλο της αεροπορικής εταιρείας και υπερασπίστηκε τους υψηλότερους ναύλους αυτό το καλοκαίρι έναντι της κατηγορίας «κερδοσκοπίας».

Υποστήριξε πώς «η τιμολόγηση είναι αποτέλεσμα της διαθέσιμης χωρητικότητας και της ζήτησης.
Ο μέσος ναύλος μας το τρίμηνο (Απρίλιος έως Ιούνιος) ήταν 73 λίρες, σημειώνοντας αύξηση 11 λίρες από έτος σε έτος.

Ο επικεφαλής υπογράμμισε πώς «το ήμισυ της αύξησης οφείλεται στα καύσιμα και επιπλέον υπάρχει και η πίεση του πληθωρισμού. Η τιμολόγηση γενικά καθορίζεται από τον ανταγωνισμό σε μια διαδρομή και από τη ζήτηση».

Απέρριψε επίσης την κριτική ότι η easyJet ήταν πιο αργή στην αύξηση της χωρητικότητας από την ανταγωνιστική της Ryanair χαμηλού κόστους.

Ο Johan Lundgren σημείωσε ότι «αυτό το τρίμηνο θα επιστρέψουμε σχεδόν στο σημείο που ήμασταν το 2019 και έχουμε προσθέσει 15% χωρητικότητα το 2022 το τρίμηνο του Δεκεμβρίου».

Ωστόσο υπογράμμισε πώς «είναι πιο σημαντικό για εμάς πού μεγαλώνουμε από το να μεγαλώνουμε οπουδήποτε.

Οι χαμηλού κόστους ανταγωνιστές μας αναπτύσσονται πολύ περισσότερο σε μικρότερα αεροδρόμια. Εστιάζουμε στα κύρια αεροδρόμια. Παίρνουμε μερίδιο αγοράς από την British Airways και την Air France-KLM».