Σύνταξη tourismtoday.gr
Σε «διαζύγιο» μετά από κλονισμό της σχέσης τους, προχώρησαν Expedia Group και Hopper. Απ’ ότι φαίνεται, ο ανταγωνισμός δεν τους επέτρεψε να συνεχίσουν σε κοινή πορεία.
Ο Expedia Group αποσύρει από την Hopper ξενοδοχεία και διακοπές, κατηγορώντας το ανταγωνιστικό διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο ότι τον εκμεταλλεύεται.
Όπως εξηγεί ο Expedia Group «καθώς το προϊόν της Hopper έχει εξελιχθεί, προσδιορίσαμε ότι τα χαρακτηριστικά του εκμεταλλεύονται το άγχος των καταναλωτών και μπερδεύουν τους πελάτες, οδηγώντας τους στην αγορά υπηρεσιών που ούτε χρειάζονται ούτε κατανοούν πλήρως.
Ως ηγέτες στην τροφοδοσία της αγοράς ταξιδιών B2B, έχουμε δέσμευση προς τους ταξιδιώτες και τους συνεργάτες εφοδιασμού μας που λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη και, ως εκ τούτου, σταματάμε να τοποθετούμε το περιεχόμενο αξιόπιστων προμηθευτών μας στην πλατφόρμα Hopper.»
Η Hopper απαντά από την πλευρά της ότι η κίνηση του Expedia Group οφείλεται στο ότι την βλέπει «ως σημαντική ανταγωνιστική απειλή, λόγω της ταχείας ανάπτυξης μας στο μερίδιο αγοράς απευθείας στον καταναλωτή, της επιτυχίας των προϊόντων fintech και της αναπτυσσόμενης επιχείρησης μας B2B του Hopper».
Η ουσία των ανησυχιών του Expedia Group σχετικά με χαρακτηριστικά που «εκμεταλλεύονται το άγχος των καταναλωτών και μπερδεύουν τους πελάτες» σχετίζονται με αυτό που η Hopper αποκαλεί βοηθητικές υπηρεσίες fintech.
Αυτές είναι διαθέσιμες τόσο σε όσους κάνουν κράτηση στην εφαρμογή του όσο και σε κρατήσεις μέσω του Hopper Cloud, συμπεριλαμβανομένων των Capital One, MakeMyTrip, Agoda και άλλων.
Σύμφωνα με την Hopper το 60% των ταξιδιωτών που κάνουν κράτηση στην εφαρμογή του αγοράζουν τουλάχιστον ένα προϊόν fintech. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει εγγυήσεις διακοπής πτήσης, πάγωμα τιμών και «αναχώρηση για οποιονδήποτε λόγο».