Σύνταξη: tourismtoday.gr

Μια εντυπωσιακή επιστροφή καταγράφει η κρουαζιέρα για τους Βρετανούς. Ιδιαίτερα, οι διακοπές κρουαζιέρας στην Μεσόγειο αυξάνονται σε δημοτικότητα, σύμφωνα με ανάλυση της MediaVision.

Τα νέα δεδομένα αποκαλύπτουν τεράστια αύξηση στο ενδιαφέρον για κρουαζιέρες και σχετικές αναζητήσεις Google από την Βρετανία τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2022 (1η Ιανουαρίου – 26 Μαρτίου 2023 / 1η Ιανουαρίου – 26 Μαρτίου 2022).

  • Οι αναζητήσεις για «κρουαζιέρα σε Μεσόγειο» έχουν αυξηθεί κατά 104%.
  • Η «κρουαζιέρα στην Καραϊβική» αυξήθηκε κατά 54% με πάνω από 50.000 αναζητήσεις.
  • Το Σάουθαμπτον έχει τον μεγαλύτερο αριθμό αναζητήσεων περισσότερες από 94.000.
  • Το «booze cruise» (με επίκεντρο την κατανάλωση ή την πώληση αλκοόλ) επίσης αυξήθηκε 22%.

Άνοδο καταγράφουν και οι αναζητήσεις για «προσφορές κρουαζιέρας» και «φθηνές κρουαζιέρες», 88% και 85% αντίστοιχα.

Οι top γραμμές κρουαζιέρας για τους Βρετανούς

  • Η P&O έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, με αναζητήσεις που ανέρχονται συνολικά σε σχεδόν 850.000 και ετήσια αύξηση 69%.
  • Η Marella Cruises είχε το υψηλότερο άλμα, με τις αναζητήσεις να αυξάνονται κατά 95%.
  • Η MSC Cruises αυξήθηκε κατά 90%.
  • Η Celebrity Cruises είχε άνοδο 48%.
  • Royal Caribbean και Princess Cruises έχουν αυξημένα επίπεδα ενδιαφέροντος. Και οι δύο κινούνται πάνω από 14% σε σχέση με πέρυσι, με τους αριθμούς αναζητήσεων να ξεπερνούν τις 300.000.

«Η συμπεριφορά αναζήτησης είναι πάντα ένας ισχυρός δείκτης για τις τάσεις κρουαζιέρας κατά τη διάρκεια της «χρυσής περιόδου» κρατήσεων (Ιανουάριος-Μάρτιος), τόνισε ο Louis Venter, Διευθύνων Σύμβουλος της MediaVision.
Οι εταιρείες κρουαζιέρας αναφέρουν κρατήσεις ρεκόρ και αποδεικνύεται ότι η πρόβλεψή μας ήταν σωστή. Η κρουαζιέρα επέστρεψε».