Ποσοστό 37% των Αμερικανών ταξιδιωτών αναψυχής, που αντιπροσωπεύουν 67 εκατ., σχεδιάζει να κάνει ένα ταξίδι με αυτοκινούμενο όχημα φέτος, σύμφωνα με μια αναφορά News & Insights από έρευνα τα RVIA.

Μεταξύ των ταξιδιωτών αναψυχής, οι κύριοι λόγοι για ταξίδια με RV είναι η εξερεύνηση στην ύπαιθρο και η πρόσθετη ευελιξία μέσω της απομακρυσμένης εργασίας ή του σχολείου. Αν και ο χρόνος σε εξωτερικούς χώρους παραμένει σταθερά ο κορυφαίος λόγος για το RVing, ο αριθμός των ερωτηθέντων που ανέφεραν την ευελιξία στην εργασία αυξήθηκε κατά 12% το περασμένο έτος.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι τα οικονομικά είναι κινητήριος λόγος για τα σχέδια των ανθρώπων να κάνουν ένα επερχόμενο ταξίδι RV. Κατά μέσο όρο, οι διακοπές με RV κοστίζουν 50% λιγότερο από συγκρίσιμα ταξίδια με ξενοδοχείο και αεροπλάνο και ένα τρίτο λιγότερο από τα ταξίδια με το ξενοδοχείο και το αυτοκίνητο, καθιστώντας το RV ελκυστική επιλογή για άτομα που αναζητούν την ελευθερία να ταξιδεύουν, ενώ παράλληλα ελέγχουν τα έξοδα ταξιδιού τους.

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για ταξίδια με RV περιλαμβάνουν κρατικά και εθνικά πάρκα, με τα τελευταία να παραμένουν ο πιο δημοφιλής προορισμός μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το RVing προέρχεται συνολικά από τις νεότερες ηλικιακές ομάδες.

Το 49% της Generation Z γενιάς και το 48% των Millennials σχεδιάζουν να κάνουν ένα ταξίδι RV τον επόμενο χρόνο.

Η πρόθεση αγοράς τους είναι επίσης υψηλότερη, με το 41% της Generation Z και το 35% των Millennials να σχεδιάζουν να αγοράσουν ένα RV το επόμενο έτος.

Μεταξύ των RV, τα οποία ορίζονται ως άτομα που έχουν κάνει ένα ταξίδι σε ένα RV που νοικιάζουν, κατέχουν ή δανείζονται τους τελευταίους 12 μήνες, το 50% σχεδιάζει να αγοράσει ένα RV τον επόμενο χρόνο. Αυτό είναι αυξημένο κατά 14% από πέρυσι.