Οι Αμερικανοί είναι μεγάλοι υποστηρικτές των διακοπών σε αυτοκινούμενα οχήματα και 15,3 εκατ. εξ αυτών σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με RV μεταξύ στις φετινές γιορτές.

Αυτό αντιπροσωπεύει το 12% του συνολικού αριθμού ταξιδιωτών αναψυχής που σκοπεύουν να περάσουν τις διακοπές μακριά από το σπίτι και ο αντίκτυπος αυτού του τύπου ταξιδιωτών συνεχίζει να είναι αισθητός στις οικονομίες των τοποθεσιών που επισκέπτονται.

Στην πραγματικότητα, η αύξηση των δαπανών για την υπαίθρια αναψυχή – της οποίας ο κλάδος RV αποτελεί κεντρικό στοιχείο επιβεβαιώθηκε όταν το Γραφείο Οικονομικής Ανάλυσης των ΗΠΑ δημοσίευσε την έκθεσή του για το δορυφόρο λογαριασμό υπαίθριας αναψυχής (ORSA).

Συγκεκριμένα αποκάλυψε ότι ο κλάδος συνεισέφερε ένα ρεκόρ 862 δις. δολαρίων. στην οικονομία των ΗΠΑ και απασχολούσε 4,5 εκατ. Αμερικανούς το 2021. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 31% στην ακαθάριστη παραγωγή και 13% στις θέσεις εργασίας το 2020.

Ποιες γενιές επιλέγουν τις RV διακοπές

Σύμφωνα με τη μελέτη προθέσεων ταξιδιού του RV Industry Association, το 29% των Millennials και το 20% των ταξιδιωτών αναψυχής της GenZ σχεδιάζουν να μείνουν σε ένα RV κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Μερικά από αυτά θα οδηγούν σε κάμπινγκ με ζεστό καιρό ή σε ορεινά χιονοδρομικά κέντρα, ενώ άλλα θα σταθμεύουν έξω από τα σπίτια των μεγάλων οικογενειών τους κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι τα οικονομικά είναι κινητήριος λόγος για τα σχέδια των ανθρώπων να κάνουν ένα επερχόμενο ταξίδι RV. Με τις διακοπές με RV να κοστίζουν 50% λιγότερο από συγκρίσιμα ταξίδια με ξενοδοχείο και αεροπλάνο και ένα τρίτο λιγότερο από τα ταξίδια με το ξενοδοχείο και το αυτοκίνητο, το RVing είναι μια ελκυστική επιλογή για άτομα που αναζητούν την ελευθερία να ταξιδεύουν, ενώ παράλληλα ελέγχουν τα έξοδα ταξιδιού τους