Η αγορά του διαστημικού τουρισμού αναμένεται να αυξηθεί κατά 29% έως το 2029 και να φτάσει τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα έως το 2030, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του TURSAM, ενός ερευνητικού κέντρου που εδρεύει στην Τουρκία.

Ο διαστημικός τουρισμός προσφέρει προσομοιώσεις και εμπειρίες με βάση τη γη.

Πριν ξεκινήσουν μια διαστημική περιήγηση, οι συμμετέχοντες πρέπει να κάνουν εκπαιδευτικά τεστ και τεστ φυσικής κατάστασης.

Ένας διαστημικός τουρίστας είναι διαφορετικός από έναν αστροναύτη καθώς ταξιδεύει για ψυχαγωγία και όχι για επαγγελματικές δραστηριότητες.

Υπάρχουν δύο τρόποι για να ταξιδέψετε στο διάστημα: Πτήσεις σε χαμηλή τροχιά της γης και υποτροχιακές πτήσεις.

Οι τροχιακές πτήσεις στο διάστημα είναι προς το παρόν δυνατές μόνο με το ρωσικό διαστημόπλοιο Soyuz.

Η Ρωσία εκτοξεύει το Soyuz στο διάστημα για να παρέχει προμήθειες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό δύο φορές το χρόνο για μόνο δύο άτομα.

Επί του παρόντος, δεν υπάρχει διαστημόπλοιο για υποτροχιακές πτήσεις. Ωστόσο, η αμερικανική εταιρεία κατασκευής πυραυλοκινητήρων XCOR αναπτύσσει διαστημόπλοιο SpaceShipTwo για αυτού του είδους τις πτήσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεταφέρουν έξι επιβάτες στο διάστημα τη φορά.

Το κόστος του ταξιδιού στο διάστημα με το SpaceShipTwo είναι 200.000 $ ανά πτήση. Περισσότερα από 200 άτομα έχουν κάνει προπληρωμή για να πετάξουν αυτό το διαστημόπλοιο.

Ένα διαστημικό ξενοδοχείο είναι επίσης σε τροχιά υλοποίησης. Το Orion Span σκοπεύει να είναι το πρώτο πολυτελές διαστημικό ξενοδοχείο σε τροχιά 200 μίλια πάνω από την επιφάνεια της γης.

Το κόστος διαμονής στο πρώτο διαστημικό ξενοδοχείο , όπου θα φιλοξενούνται πολυτελή καταλύματα για έξι άτομα, δύο εκ των οποίων για πλήρωμα και τέσσερα για επισκέπτες, θα ξεκινά από 9,5 εκατομμύρια δολάρια ανά άτομο.

Όλες αυτές οι επιχειρήσεις ιδρύθηκαν όχι μόνο για τον διαστημικό τουρισμό, αλλά και για σκοπούς εξερεύνησης του διαστήματος και επιστημονικής έρευνας.

Καθώς είναι αρκετά ακριβό να αναπτυχθεί η υπάρχουσα τεχνολογία, το σχέδιο είναι να βγάλουμε χρήματα μέσω του τουρισμού.