Στη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προχωράει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Χανίων.

Σκοπόςς είναι η προώθηση του τουριστικού προϊόντος των Χανίων και θα έχει τίτλο «Chania Always Pure» (Χανιά, πάντοτε αγνά).

Στρατηγικός στόχος της προσπάθειας είναι η επικοινωνία με 3.000.000 Ευρωπαίους και 300.000 Έλληνες ενεργούς ταξιδιώτες.

Παράλληλα το Επιμελητήριο σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού συμμετέχει στην προσπάθεια για τον συντονισμό όλων των τουριστικών φορέων της περιοχής για την αντιμετώπιση των αναγκών που προκύπτουν μετά το «άνοιγμα» της φετινής τουριστικής περιόδου.