“Έχουμε ευθύνη για τα λιμάνια και τις διαδρομές, αλλά πρέπει να έχουμε και ενδιαφέρον για τη διατήρηση της φύσης στους προορισμούς”.
Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο Felix Eichhorn, επικεφαλής της Aida Cruises σχετικά με τον υπερπληθυσμό προορισμού λόγω κρουαζιέρας, σε σύσκεψη διεθνών στελεχών της βιομηχανίας κρουαζιερόπλοιων στο Αμβούργο για θέματα που επηρεάζουν τον τομέα.
Ο επικεφαλής της Aida Cruises επεσήμανε ότι εξαρτάται από τους προορισμούς να αποφασίσουν πόσους τουρίστες θέλουν.
Όταν αυτό καταστεί σαφές η βιομηχανία της κρουαζιέρας είναι σε θέση να διαχειριστεί με τους προορισμούς τις προκλήσεις, είπε και κάλεσε τους Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες να βελτιώσουν την τεχνογνωσία τους σε διακοπές κρουαζιέρας προκειμένου να πουλήσουν περισσότερα εκμεταλλευόμενοι και τις προσφορές.
Ο Γενικός Γραμματέας της CLIA Europe, Tom Fecke, δήλωσε έτοιμος να συζητήσει αυτά τα θέματα με λιμάνια και προορισμούς, αλλά οι πιο πολλοί προορισμοί θέλουν περισσότερα κρουαζιερόπλοια και επιβάτες και όχι λιγότερα.
“Η απόλυτη μαζική συσσώρευση είναι μόνο λίγες ημέρες την εβδομάδα.
Επιπλέον, τα λιμάνια θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερα για να κατευθύνουν τις ροές επισκεπτών όπου και πότε”, σχολίασε.
Ο επικεφαλής της Costa, Neil Palomba, επεσήμανε ότι οι επιβάτες κρουαζιέρας αντιπροσώπευαν μόνο ένα μονοψήφιο ποσοστό επισκεπτών στη Βαρκελώνη, αλλά η αντίληψη είναι πολύ διαφορετική.
Ο Richard Vogel, επικεφαλής του Pullmantur της Ισπανίας, δήλωσε ότι “στη Μαγιόρκα, 100.000 παραθεριστές προσγειώνονται κάθε μέρα κατά τη διάρκεια της κύριας σεζόν αλλά εξαπλώνονται σε όλο το νησί.
Οι 20.000 παραθεριστές κρουαζιερόπλοιων που μπορείτε να δείτε στην Πάλμα έχουν μετατραπεί σε πρόβλημα”.
Ο Michael McCarthy από την Cruise Europe, που εκπροσωπεί διάφορους Ευρωπαϊκούς προορισμούς, προέτρεψε τις εταιρείες κρουαζιερόπλοιων να “έχουν καλύτερο συντονισμό με τους λιμένες έτσι ώστε να μην φθάνουν ταυτόχρονα πάρα πολλοί επιβάτες”.