Σύνταξη tourismtoday.gr
Η TUI σχεδιάζει να επεκτείνει το λιανικό της αποτύπωμα στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς αναγνωρίζει τα οφέλη της από τα καταστήματα.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Sebastian Ebel δήλωσε ότι υπάρχουν «πολύ καλά» σχόλια από τρίτους λιανοπωλητές μετά την κίνηση της TUI να πωλεί μέσω ανεξάρτητων πρακτορείων καθώς και μέσω των δικών της.
«Έχουμε κερδίσει μεγάλη εμπιστοσύνη, γεγονός που οδηγεί σε καλά νούμερα», δήλωσε.
Μιλώντας για τα αισιόδοξα στοιχεία της TUI το β’ τρίμηνο και τις «πολλά υποσχόμενες» κρατήσεις για το καλοκαίρι, υπογράμμισε πώς «θέλουμε να διευρύνουμε το σημείο λιανικής πώλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο, όχι κατά 100 ή 200, αλλά κατά μικρούς αριθμούς».
Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων σημειώνεται ότι το 80% που επιλέγει οργανωμένες διακοπές χρησιμοποιεί την εφαρμογή της TUI.
«Οι ψηφιακές υπηρεσίες συμβαδίζουν με την επιτυχημένη οργάνωση πωλήσεων μας, η οποία συνεχίζει να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, τονίζει ο Sebastian Ebel.
Τα ταξιδιωτικά γραφεία αντιπροσωπεύουν ποιότητα υπηρεσιών και υψηλότερα περιθώρια συνεισφοράς».
Σχολιάζοντας τις πωλήσεις μέσω της εφαρμογής, ο επικεφαλής του ομίλου δήλωσε ότι «το λιανικό εμπόριο είναι μια πολύ κερδοφόρα και σταθερή επιχείρηση.
Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κρατήσουμε τους λιανοπωλητές ευχαριστημένους. Εχουμε σπουδαίους λιανοπωλητές και βλέπουμε μέλλον για τη λιανική.
Οι ταξιδιώτες νέας γενιάς επιστρέφουν στο λιανικό εμπόριο. Έτσι, η κύρια προσπάθεια είναι να μετακινήσουμε τον πελάτη στην εφαρμογή μας».
Το ποσοστό των πωλήσεων μέσω της εφαρμογής αυξήθηκε από 4,4% το δεύτερο τρίμηνο του 2023 σε 6,8% το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Ο Sebastian Ebel επισήμανε πώς θα ήταν «κακή πρακτική» να προσφέρει καλύτερες τιμές στους πελάτες στην εφαρμογή σε σύγκριση με αυτούς της λιανικής, παρόλο που το κόστος μάρκετινγκ μέσω της εφαρμογής είναι πολύ χαμηλότερο.
Βλέπουμε την αξία του λιανικού εμπορίου με εξαιρετική εξυπηρέτηση και upselling. Η λιανική πώληση δεν αφορά μόνο την τιμή».