Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Εισαγγελία του Λάτσιο, ερευνά αν το υπουργείο Τουρισμού σπατάλησε χρήματα του δημοσίου, στην τουριστική καμπάνια προώθησης της Ιταλίας Open to Meraviglia (Ανοιχτοί στο Θαύμα). Μάλιστα η ανάθεση έγινε χωρίς διαγωνισμό, λόγω του «επείγοντος», σύμφωνα με την κυβέρνηση.

Η διαφημιστική εκστρατεία, παρουσίαζε μια ψηφιοποιημένη influencer με τη μορφή της Αφροδίτης -σύμβολο της ιταλικής τέχνης- όπως αυτή απεικονίζεται στον πίνακα «Η Γέννηση της Αφροδίτης» του Σάντρο Μποτιτσέλι.
Έγινε viral στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο νωρίτερα φέτος αλλά για αρνητικούς λόγους και τώρα είναι το θέμα δικαστικής έρευνας.

Προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων τον περασμένο Απρίλιο που κυκλοφόρησε στην γειτονική χώρα και πυροδότησε την έρευνα από τον Πίο Σιλβέστρι, ο οποίος ηγείται της Εισαγγελίας του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην περιοχή του Λάτσιο.

Οι χρήστες των social media την περιέγραφαν συχνά στις αναρτήσεις στο Instagram ως «ντροπιαστική».
Απογοητευμένοι δήλωσαν οι λάτρεις της τέχνης και οι επαγγελματίες του τουρισμού από την εικόνα της Αφροδίτης ως «influencer» που βγάζει selfies, τρώει και πίνει στα πιο διάσημα αξιοθέατα της Ιταλίας.
Ο ιστορικός τέχνης Τομάσο Μοντανάρι την χαρακτήρισε «αποκρουστική» και «χυδαία» σπατάλη χρημάτων.

Η εκστρατεία επικρίθηκε περαιτέρω όταν έγινε γνωστό ότι μέρος του διαφημιστικού του βίντεο χρησιμοποίησε πλάνα από τη Σλοβενία ​​και όχι την Ιταλία.

Το κόστος της είναι 138.000 ευρώ, ποσό που ήταν 2.000 ευρώ κάτω από το όριο που θα απαιτούσε την προκήρυξη του δημόσιου διαγωνισμού.