Οι εύποροι Αμερικανοί καταναλωτές διατήρησαν το ενδιαφέρον τους για ταξίδια σύμφωνα με νέα έρευνα των Συμβούλων Πολυτελών Ταξιδίων, Strategic Vision.

Μάλιστα, το 70% από αυτούς ανέφεραν ότι έκαναν κάποιο ταξίδι από τότε που ξεκίνησαν τα lockdown το Μάρτιο του περασμένου έτους.

Όσοι ταξίδεψαν τείνουν να παραμένουν σε κοντινούς και εξοικειωμένους προορισμού.

  • Το 31% ταξιδεύει εσωτερικά που δεν απαιτεί πτήση
  • Το 21% πηγαίνει σε φίλους και οικογένεια και
  • Το  18 % διαμένει σε εξοχική κατοικία που κατέχει.

Όταν ρωτήθηκαν πώς άλλαξαν τη συνολική τους στάση για τα ταξίδια αναψυχής, το μεγαλύτερο μέρος είπε ότι ήταν «πιο προσεκτικοί», πιο ευσυνείδητοι σχετικά με τη μάσκα και την καθαριότητα και πιο επιλεκτικοί για το πού επισκέπτονται και διαμένουν.

Ποσοστό 48% δήλωσαν ότι αισθάνονται κάπως ή πολύ θετικοί για τις προοπτικές τους για ταξίδια αναψυχής το 2021.

Το 44% δήλωσε ότι αισθάνονται κάπως ή πολύ αρνητικοί.

Εκείνοι με αισιόδοξη προοπτική αισθάνονται ότι το συναίσθημα είναι πιο έντονο από τους απαισιόδοξους:

  • το 14% ταυτίζεται ως «πολύ θετικό» και δήλωσε ότι θα ταξιδέψει σίγουρα το 2021, ενώ
  • μόνο το 4% δήλωσε ότι αισθάνθηκε «πολύ αρνητικά» και δεν σχεδιάζει να ταξιδέψει καθόλου.

Μελλοντικά ταξίδια

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (53%) δήλωσαν ότι είχαν ήδη κάνει κράτηση για ταξίδι για το 2021. Το 41% ​​δήλωσε ότι είναι πιθανό να το κάνουν.