Τις δράσεις προβολής της Χαλκιδικής συνεχίζει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής ,καθώς  υποδέχτηκε τον μήνα Σεπτέμβριο 3 ξένες δημοσιογραφικές αποστολές, 2 από τη Γερμανία και μία από την Αμερική.

Η πρώτη αποστολή πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Γερμανίας στις 3 με 8 Σεπτεμβρίου και αφορούσε το Γερμανό δημοσιογράφο κ. Frederik Bombosch (Βερολίνο), συντάκτη της εφημερίδας Berliner Zeitung. Ο Γερμανός δημοσιογράφος ξεκίνησε το ταξίδι του από την Κασσάνδρα, όπου επισκέφτηκε το γραφικό χωριό της Αθύτου, τον Βυζαντινό Πύργο της Ν. Φώκαιας καθώς και την κρύπτη του Αποστόλου Παύλου ενώ παράλληλα, είχε την ευκαιρία να θαυμάσει τις παραλίες και τα πεντακάθαρα νερά της Κασσάνδρας εν πλω. Στη Σιθωνία ξεναγήθηκε στο νέο Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Νικήτης και επισκέφτηκε το παραδοσιακό χωριό του Παρθενώνα όπου δοκίμασε ελληνικό καφέ και τοπικά γλυκά. Η οινογνωσία κρασιών, ελληνικών και ξένων ποικιλιών, καθώς και η εκδρομή στο Διάπορο εντυπωσίασαν το δημοσιογράφο. Το ταξίδι ολοκληρώθηκε με την εκδρομή στο Αγ. Όρος και στη μονή Ζυγού, ένα από τα αρχαιότερα μοναστικά ιδρύματα της Αθωνικής χερσονήσου. Ο δημοσιογράφος πρόκειται να δημοσιεύσει τις εμπειρίες του στην εν λόγω εφημερίδα καθώς και στην Köllner-Stadt-Anzeiger (400.000 αντίτυπα).

Ο Οργανισμός και η Marketing Greece συνεχίζοντας την πετυχημένη συνεργασία τους, οργάνωσαν ταξίδι εξοικείωσης για έναν από τους σημαντικότερους ταξιδιωτικούς freelance δημοσιογράφους της Γερμανίας, τον κ Stefan Brünjes. Ο εν λόγω δημοσιογράφος αρθρογραφεί σε ποικίλες ημερήσιες εφημερίδες, όπως οι Hamburger Abendblatt (D), Die Welt (D), Sonntag aktuell (D), Rheinische Post (D), Die Presse (AT) Basler Zeitung (CH) με συνολικούς αναγνώστες 1 εκατ. Κατά την 9ήμερη παραμονή του στη Χαλκιδική, ο δημοσιογράφος επισκέφτηκε μέρη, αρχαιολογικού και ιστορικού ενδιαφέροντος, ανακάλυψε όχι τόσο γνωστές πτυχές της Χαλκιδικής ενώ παράλληλα, συνομίλησε και ξεναγήθηκε από κατοίκους της περιοχής οι οποίοι του διηγήθηκαν την ιστορία του τόπου τους μέσα από προσωπικές μαρτυρίες.

Τέλος, για 3η συνεχή χρονιά, η Χαλκιδική υποδέχθηκε 2 Αμερικανούς δημοσιογράφους – μέλη του International Food, Wine and Travel Writers Association. Η αύξηση του αριθμού των Αμερικανών τουριστών φέτος στην Ελλάδα, δείχνει ότι η αύξηση της αναγνωσιμότητας της χώρας μας έφεραν τα πρώτα αποτελέσματα. Στο πλαίσιο αυτό, η Χαλκιδική συνεχίζει τη συνεργασία της με το IFWTWA και προσπαθεί να προβάλει την περιοχή ως μία «εναλλακτική» πρόταση» που δεν είναι ευρέως γνωστή στους Αμερικανούς, όπως είναι τα νησιά.