Το πρόγραμμα δράσεων της τουριστικής προβολής της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων για το 2018, για την παροχή σύμφωνης γνώμης από τον ΕΟΤ, συνολικού ενδεικτικού ύψους 1.503.200 ευρώ, ενέκρινε το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων στην τελευταία του συνεδρίαση.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, εκδηλώσεις, δράσεις διαφημιστικής προβολής, δημιουργία υλικού προβολής, επικοινωνιακή πλατφόρμα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δράσεις δημοσίων σχέσεων και ψηφιοποίησης.

Οι δράσεις

Την εισήγηση έκανε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Νησιωτικής Πολιτικής Σπύρος Γαλιατσάτος, αναλύοντας όλες τις δράσεις που περιλαμβάνει το πρόγραμμα και οι οποίες συνοπτικά είναι:

Συμμετοχή στις τουριστικές εκθέσεις για το 2018, ως εξής:

Ιανουάριος: Ουτρέχτη Ολλανδίας και Ferienmesse Αυστρίας.

Φεβρουάριος: Μιλάνο Ιταλίας και Βελιγράδι Σερβίας.

Μάρτιος: Μόσχα Ρωσίας, Βερολίνο Γερμανίας και Νάπολη Ιταλίας.

Νοέμβριος: Λονδίνο Μ. Βρετανία, Θεσσαλονίκη.

Δεκέμβριος: Βαρσοβία Πολωνίας και Αθήνα.

Εκδηλώσεις

Διοργάνωση, επιμέλεια, συμμετοχή και στήριξη εκδηλώσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό που προβάλλουν τον τουρισμό, όπως συνέδρια, ημερίδες, road show, παράλληλες εκδηλώσεις στο πλαίσιο εκθέσεων , γαστρονομικά events, προβολή σε πολυκαταστήματα, μετρό κλπ.

Δράσεις διαφημιστικής προβολής

Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες εγχώρια και του εξωτερικού, προβολή διαφημιστικών κατά τη διάρκεια πτήσεων, ηχητικά και διαφημιστικά μηνύματα σε τόπους συγκέντρωσης πλήθους, σχεδιασμός και παραγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων και μακετών, αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την μετάδοση διαφημίσεων, ψηφιακό και οπτικοακουστικό υλικό για την τουριστική προβολή της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων, διαφήμιση σε δικτυακούς χώρους σχετικούς με τον τουρισμό, διαφήμισε σε μεγάλα ΜΜΕ του εξωτερικού και σε διεθνή ηλεκτρονικά δίκτυα (google κλπ) και media plan για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της ΠΙΝ στο εξωτερικό.

Υλικό προβολής

Δημιουργία, παραγωγή, αναπαραγωγή και προμήθεια έντυπου υλικού και λοιπού υλικού προβολής, όπως φωτογραφικό υλικό, μετάφραση σε διάφορες γλώσσες, έντυπα για εναλλακτικές μορφές τουρισμού και ειδικά αναμνηστικά δώρα (λευκώματα, βιβλία κλπ).

Επικοινωνιακή πλατφόρμα

Δημιουργία επικοινωνιακής πλατφόρμας ως όχημα για την προβολή της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, ανάπτυξη κειμένων προορισμών και ταξιδιωτικών εμπειριών, φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών και δημιουργία video υλικού.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Καθορισμός στρατηγικής και στόχων, ανάπτυξη και σχεδιασμός, δημιουργία, διαχείριση και προώθηση περιεχομένου.

Δράσεις δημοσίων σχέσεων

Φιλοξενία δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ, υπεύθυνους δημοσίων σχέσεων, προσωπικότητες, press & media trips, bloggers activation, digital PR campaign και δράσεις έμμεσης διαφήμισης.

Ενέργειες και δράσεις ψηφιοποίησης

Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, σχεδιασμός και υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής της ΠΙΝ για χρήστες κινητών τηλεφώνων, ειδικές εφαρμογές, ψηφιακοί χάρτες και εικονικές διαδρομές.

Ο συνολικός προϋπολογισμός ύψους 1.503.200 ευρώ είναι ενδεικτικός και οι δαπάνες θα διαμορφωθούν ανάλογα με τις διατιθέμενες πιστώσεις του οικονομικού έτους 2018 και την ένταξή τους σε ανάλογο χρηματοδοτικό πρόγραμμα (ΕΣΠΑ, ΠΔΕ, ή ΚΑΠ).