Στη διαλογή των προτεινόμενων τουριστικών δράσεων για τη στοχευμένη προβολή του νησιού προχώρησε η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου.

Αρχικά τα μέλη συμφώνησαν να διεξαχθεί σχετική έρευνα για την Πάρο, με τους εξής άξονες:

  • Ανάλυση γενικότερου περιβάλλοντος.
  • Η παρουσία του brand “Πάρος” στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Δημοσκοπική έρευνα σε ευρύ κοινό για το brand “Πάρος”.
  • Αξιολόγηση υπάρχοντος επικοινωνιακού υλικού.

Η συγκεκριμένη δράση αναμένεται να συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2022, όπου θα οριστεί και το τελικό κόστος.

Εν συνεχεία η Επιτροπή γνωμοδότησε θετικά στις εξής δράσεις τουριστικής προβολής :

  • Προβολή του Δήμου Πάρου στην ολλανδική αγορά, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής Verkeersbureaus. Περιλαμβάνει τη δημιουργία και ανάρτηση μίας σελίδας με εννέα θέματα (π.χ. πολιτισμός, εστιατόρια, ξενοδοχεία, αθλήματα, δραστηριότητες κλπ) για την Πάρο. Καθένα εξ αυτών θα περιέχει ελκυστικές εικόνες, βίντεο και κείμενο.
  • Προβολή σε τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, μέσω ραδιοφωνικών σποτ στα ελληνικά με 12 μεταδόσεις ημερησίως για έξι μήνες εντός του 2021. Το κόστος της εν λόγω ενέργειας είναι 2.976 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
  • Προβολή της Πάρου στο επίσημο περιοδικό του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος “2board” και στο περιδικό “Thalassa” της ακτοπλοϊκής εταιρείας Hellenic Seaways. Θα υπάρχει ολοσέλιδη καταχώρηση στο έντυπο και ηλεκτρονικό καλοκαιρινό τεύχος του “2board”. Επίσης θα υπάρχει μία ολοσέλιδη καταχώρηση στην έντυπη και ηλεκτρονική ανοιξιάτικη έκδοση του περιοδικού “Thalassea”.
  • Εγκρίθηκε η συμμετοχή του Δήμου Πάρου στο “Posidonia Sea Tourism Forum 2021 – Digital Event”.