Στην επιλογή των προτεινόμενων δράσεων τουριστικής προβολής της Πάρου προχώρησε η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου.

Αρχικά, θα διεξαχθεί έρευνα για την Πάρο, με τους εξής άξονες:

  • Ανάλυση γενικότερου περιβάλλοντος.
  • Η παρουσία του brand “Πάρος” στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Δημοσκοπική έρευνα σε ευρύ κοινό για το brand “Πάρος”.
  • Αξιολόγηση υπάρχοντος επικοινωνιακού υλικού.

Η συγκεκριμένη δράση αναμένεται να συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2022, όπου θα οριστεί και το τελικό κόστος.

Σε επόμενο επίπεδο, η Επιτροπή γνωμοδότησε θετικά στις εξής δράσεις:

  • Τουριστική προβολή του Δήμου Πάρου στην ολλανδική αγορά.
  • Τουριστική προβολή του Δήμου σε τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, μέσω ραδιοφωνικών σποτ στα ελληνικά με 12 μεταδόσεις ημερησίως για έξι μήνες εντός του 2021, με κόστος 2.976 ευρώ.
  • Τουριστική Προβολή του Δήμο στο επίσημο περιοδικό του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος “2board”, αλλά και στο περιδικό “Thalassa” της ακτοπλοϊκής εταιρείας Hellenic Seaways.
  • Συμμετοχή του Δήμου Πάρου στο “Posidonia Sea Tourism Forum 2021 – Digital Event”.