
Στην επιλογή των προτεινόμενων δράσεων τουριστικής προβολής της Πάρου προχώρησε η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου.
Αρχικά, θα διεξαχθεί έρευνα για την Πάρο, με τους εξής άξονες:
- Ανάλυση γενικότερου περιβάλλοντος.
- Η παρουσία του brand “Πάρος” στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Δημοσκοπική έρευνα σε ευρύ κοινό για το brand “Πάρος”.
- Αξιολόγηση υπάρχοντος επικοινωνιακού υλικού.
Η συγκεκριμένη δράση αναμένεται να συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2022, όπου θα οριστεί και το τελικό κόστος.
Σε επόμενο επίπεδο, η Επιτροπή γνωμοδότησε θετικά στις εξής δράσεις:
- Τουριστική προβολή του Δήμου Πάρου στην ολλανδική αγορά.
- Τουριστική προβολή του Δήμου σε τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, μέσω ραδιοφωνικών σποτ στα ελληνικά με 12 μεταδόσεις ημερησίως για έξι μήνες εντός του 2021, με κόστος 2.976 ευρώ.
- Τουριστική Προβολή του Δήμο στο επίσημο περιοδικό του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος “2board”, αλλά και στο περιδικό “Thalassa” της ακτοπλοϊκής εταιρείας Hellenic Seaways.
- Συμμετοχή του Δήμου Πάρου στο “Posidonia Sea Tourism Forum 2021 – Digital Event”.