Η WeChat, η κινεζική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ενημέρωσης -με 1,15 δις ενεργούς χρήστες μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου- ανακοίνωσε την συνεργασία της με παγκόσμιες τουριστικές αρχές για την ανάπτυξη της εξερχόμενης τουριστικής αγοράς της Κίνας.

Η πλατφόρμα συνεργάστηκε με εταίρους για να δημιουργήσει την “Συμμαχία Καλωσορίσματος” και να αξιοποιήσει το οικοσύστημά της ώστε να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των Κινέζων ταξιδιωτών στο εξωτερικό.

Η “Συμμαχία” θα υποστηρίξει τα μέλη στην ψηφιοποίηση του περιεχομένου και των υπηρεσιών τους, θα προσφέρει εκπαίδευση σε αποτελεσματικές πρακτικές και θα χρηματοδοτήσει καινοτόμες λύσεις.

Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού παγκοσμίως, με περίπου 150 εκατομμύρια ταξίδια στο εξωτερικό πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 14,7% σε σύγκριση με το 2017.