Με την εξαγορά της Ιταλικής start-up τεχνολογίας Musement, η TUI προχωρά με ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο στην αναπτυσσόμενη αγορά για περιηγήσεις και δραστηριότητες.

Ο Όμιλος TUI θα είναι ο πρώτος πάροχος που θα συνδέσει την ψηφιακή αγορά, τη διανομή και την παραγωγή εμπειριών με την παράδοση των υπηρεσιών σε 49 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Η εξαγορά, επιδιώκει να αυξήσει την ανάπτυξη της ισπανικής θυγατρικής της TUI Destination Experiences και να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο εμπειριών στις διακοπές.

Με παγκόσμια έσοδα ύψους 150 δις ευρώ ετήσια αύξηση 7% και 20 εκατομμυρίων τουριστών ετησίως – η αγορά εμπειριών αποτελεί έναν από τους πιο ελκυστικούς τομείς του τουρισμού για τον όμιλο.

“Στόχος μας είναι να παρέχουμε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους 20 εκατομμύρια πελάτες μας. Αυτό θα απαιτήσει ισχυρότερη ψηφιοποίηση της επιχείρησής μας, τόνισε ο Fritz Joussen, Διευθύνων Σύμβουλος του TUI Group.

Για μένα, η ψηφιοποίηση και η εξατομίκευση είναι άρρηκτα συνδεδεμένες και αποτελούν τους βασικούς παράγοντες επιτυχίας για το μέλλον του τουρισμού. Με την απόκτηση της Musement, κάνουμε ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.”

Η Musement είναι μια εκκίνηση τεχνολογίας με έδρα το Μιλάνο, ιδρύθηκε πριν από πέντε χρόναι και παρέχει μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για δραστηριότητες, περιηγήσεις και εκδρομές.

Σήμερα προσφέρει στους ταξιδιώτες περίπου 35.000 προϊόντα σε 1.100 πόλεις σε όλο τον κόσμο – ένα χαρτοφυλάκιο που κυμαίνεται από τα εισιτήρια εισόδου για μουσεία, εκδηλώσεις και αξιοθέατα με περιηγήσεις μέχρι βόλτες και περιηγήσεις με ποδήλατο.

Η ευρύτερη γκάμα προϊόντων και η ψηφιοποίηση της επιχείρησης αναμένεται να επιφέρουν αύξηση των κερδών και επιπλέον, στους πελάτες θα δοθεί η ευκαιρία να δημιουργήσουν τις προσωπικές τους εμπειρίες από μια σειρά προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο διαφορετικά.