Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο TUI Group επεκτείνει την παγκόσμια εμβέλεια του στοχεύοντας σε «ουσιαστική ανάπτυξη» στη Νότια Αμερική ως μια νέα αγορά.
Έχει δημιουργηθεί μια αποκλειστική ψηφιακή πλατφόρμα ειδικά σχεδιασμένη για ταξιδιωτικούς πράκτορες και τους πελάτες τους στη Λατινική Αμερική, με μια σειρά από πακέτα για διακοπές.
Η πλατφόρμα ήδη συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων, σηματοδοτώντας ένα «σημαντικό ορόσημο» στην παγκόσμια στρατηγική της TUI.
Η ταξιδιωτική εταιρεία της Ευρώπης συνεργάζεται στενά με πράκτορες σε πολλές χώρες, όπως η Αργεντινή, το Μεξικό, η Ουρουγουάη και η Κολομβία, για να προσφέρει εξατομικευμένες διακοπές.
«Με την κυκλοφορία μιας αποκλειστικής ψηφιακής πλατφόρμας, πελάτες, ταξιδιωτικά γραφεία και συνεργάτες θα μπορούν να κάνουν κράτηση για εκδρομές και διακοπές, συμπεριλαμβανομένων εμπειριών, απευθείας σε έναν τοπικό ιστότοπο της Tui καθώς και μέσω επιπλέον συνεργατών στις διάφορες αγορές της Λατινικής Αμερικής», ανέφερε η εταιρεία.
Sebastian Ebel: «Oυσιαστική ανάπτυξη» στη Νότια Αμερική
Μιλώντας για την είσοδο στην περιοχή, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Sebastian Ebel δήλωσε ότι «η TUI είναι μια επιχείρηση με παγκόσμιο αποτύπωμα, αλλά σήμερα πουλάμε κυρίως σε Ευρωπαίους πελάτες. Eπεκτείνουμε την προσφορά μας σε πελάτες στη Λατινική Αμερική και ως περιοχή πωλήσεων.
Έχουμε την τεχνογνωσία, τις ποικίλες προσφορές προϊόντων και την τεχνολογική υποδομή για να προσφέρουμε εξαιρετικές διακοπές για οποιονδήποτε, οπουδήποτε στον κόσμο.
Η Λατινική Αμερική αντιπροσωπεύει μια σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης για εμάς και μέσω των ψηφιακών μας πλατφορμών, είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε στην αυξανόμενη ζήτηση της περιοχής και να κλιμακωθούμε γρήγορα. Η TUI είναι έτοιμη να έχει μεγάλη απήχηση στη Λατινική Αμερική.
Οι ειδικοί της στα εξερχόμενα ταξίδια από την Ισπανία και την Πορτογαλία έχουν ήδη σφυρηλατήσει ισχυρές σχέσεις με βασικά ταξιδιωτικά γραφεία σε όλη τη Λατινική Αμερική, αναπτύσσοντας προϊόντα για πελάτες από την περιοχή, βλέποντας «υποσχόμενη ανάπτυξη» τα τελευταία χρόνια».