Με στόχο να λάβει μέρος της «πίτας» του εξερχόμενου τουρισμού της Κίνας η Intrepid συνεργάζεται με τον όμιλο Ctrip προωθώντας βιώσιμα ταξίδια στους Κινέζους.

Μάλιστα, η Intrepid Group να αντιπροσωπεύει έως και το 10% της συνολικής εξερχόμενης από την Κίνα τουριστικής δραστηριότητάς της μέχρι το 2025.

Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της James Thornton στο Skift.

Υπάρχει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι Κινέζοι ταξιδεύουν. Οι ταξιδιώτες της μεσαίας τάξης απομακρύνονται από τα παραδοσιακά εμπορικά ταξίδια, τα γήπεδα γκολφ ή περιηγήσεις σε εικονικά αξιοθέατα.

Θέλουν ειδικά, συναρπαστικά και καινοτόμα προϊόντα και να εξερευνήσουν τον κόσμο με βιώσιμο τρόπο “, πρόσθεσε.

Το Trip.com Group, η μεγαλύτερη ταξιδιωτική εταιρεία της Κίνας, αναγνωρίζει την τάση αυτή.

Τα ταξίδια θα περιλαμβάνουν εμπειρίες που :

-προωθούν τη διαπολιτισμική κατανόηση,

-τη χρήση δημόσιων μέσων μεταφοράς,

-τη διαμονή σε μικρότερες τοπικές κατοικίες,

την αγορά τοπικά παραγόμενων τροφίμων / ποτών και αναμνηστικών από τοπικούς τεχνίτες,

-την ελαχιστοποίηση πλαστικών αποβλήτων, ενέργειας και υδάτινων πόρων και

-την εκμετάλλευση των γυναικών, των παιδιών, των ζώων.

Οι πρώτες αναχωρήσεις θα ξεκινήσουν στο τέλος αυτού του μήνα. “Τα πρώτα σημάδια ήταν θετικά και βλέπουμε τη ζήτηση για το Νεπάλ, την Τουρκία, το Μαρόκο και τη Μιανμάρ”, δήλωσε ο Thornton.

Για την Intrepid Group, η εξάπλωση στην τουριστική αγορά της Κίνας, είναι ένας τρόπος για τη διαφοροποίηση των πηγών της αγοράς.

Υπενθυμίζεται ότι επί του παρόντος εστιάζεται στις δυτικές αγορές όπως η Αυστραλία, η Βόρεια Αμερική και το Ηνωμένο Βασίλειο.