Η οικονομία της Κίνας ανακάμπτει από την κρίση της πανδημίας και μαζί επιστρέφει η επιθυμία των Κινέζων ταξιδιωτών να εξερευνήσουν τον κόσμο.
Οι Γερμανοί θέλουν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία και να προσελκύσουν ξανά την Κινέζους τουρίστες.

Ο κινεζικός τουριστικός τομέας γνώρισε σημαντική ανάκαμψη κατά τη διάρκεια των πρόσφατων εορτών της Εθνικής Ημέρας της Χρυσής Εβδομάδας του Οκτωβρίου, με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να ανακάμπτουν στο 80% περίπου από τα επίπεδα πριν την πανδημία.

Το Γερμανικό roadshow στην Κίνα

Το Γερμανικό Εθνικό Τουριστικό Συμβούλιο (GNTB) διοργανώνει εκ νέου ένα roadshow στην Κίνα, ως πραγματικό γεγονός και όχι ως εικονικό.

Με εκδηλώσεις πωλήσεων στο Πεκίνο και το Τσενγκντού αυτήν την εβδομάδα, το GNTB προσφέρει στους Γερμανούς προμηθευτές την ευκαιρία να ανταλλάξουν τρέχουσες πληροφορίες με περισσότερους από 100 εκπροσώπους της κινεζικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας, να δώσουν προσφορές και να διεξάγουν διαπραγματεύσεις για το επόμενο έτος.

“Η κινεζική οικονομία αναπτύσσεται ξανά δυναμικά, υπογραμμίζει η Πέτρα Χεντόρφερ, Διευθύνουσα Σύμβουλος του GNTB.

Γεγονός που ενισχύει την αγοραστική δύναμη, τις καταναλωτικές δαπάνες και την επιθυμία για ταξίδια”.

Στην τελευταία έρευνα που διενήργησε η IPK International τον Οκτώβριο, το 44% των Κινέζων σκοπεύουν να ταξιδέψουν ξανά στο εξωτερικό. Και το 25% θα ήθελε να ταξιδέψει στη Γερμανία τους επόμενους δώδεκα μήνες.

Τι έδειξε η έρευνα του Hilton σε Κινέζους ταξιδιώτες

Μια άλλη μελέτη για τους Κινέζους ταξιδιώτες από το Hilton αποκάλυψε ότι:

  • Το 91% δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν ξανά μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και μπορούν να ταξιδέψουν με σιγουριά.
  • Το 46% δηλώνουν ότι θα ταξιδέψουν ακόμη περισσότερο από πριν.
  • Το 60% εκείνων που σκοπεύουν να ταξιδέψουν ξανά δηλώνουν ότι θα σταματήσουν να αναβάλλουν ταξίδια που πάντα ήθελαν να κάνουν.
  • Το 68% θα ταξιδέψουν σε μέρη που δεν είχαν πάει ποτέ πριν.

“Με την παρουσία της ομάδας μας επί τόπου και την πραγματοποίηση του roadshow ως φυσικού γεγονότος, στέλνουμε ένα σαφές μήνυμα στους συνεργάτες μας στην κινεζική ταξιδιωτική βιομηχανία.
Ότι η Κίνα είναι μια σημαντική πηγή αγοράς για τον γερμανικό τουρισμό”, λέει η επικεφαλής του GNTB.