Με αφορμή τη στρατηγική που αναπτύσσει η Royal Caribbean για την επαναφορά του τουρισμού παγκοσμίως, αμέσως μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, ο Ben Cordwell, αναλυτής ταξιδιών και τουρισμού στην εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων GlobalData, επισημαίνει ότι οι επιχειρήσεις μπορεί ο COVID-19 να έχει επιφέρει μια πρωτοφανή πτώση στον τουρισμό, ωστόσο, οι επιχειρηματίες θα πρέπει να είναι σε εγρήγορση προκειμένου να ανταποκριθούν σε μια απότομη άνοδο του κλάδου.

«Μεγάλο μέρος του πληθυσμού βρίσκεται σε περιορισμό, ωστόσο, η ζήτηση για διακοπές θα είναι υψηλή όταν αρθούν οι περιορισμοί και οι τουρίστες θα αισθάνονται ασφαλείς να ταξιδέψουν ξανά. Συνεπώς, οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να εξακολουθήσουν να είναι προετοιμασμένες για μια απότομη αύξηση των παραθεριστών μετά τον COVID-19», τόνισε.

«Η θυγατρική της Royal Caribbean, η Celebrity Cruises, αποτελεί τέλειο παράδειγμα αυτής της προσέγγισης, καθώς εξακολουθεί να επικοινωνεί στενά με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες μέσω μιας νέας λειτουργίας chat που έχει αναπτύξει.

Αυτό δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες πωλήσεών της να παράσχουν έγκαιρα νέα σχετικά με τις δραστηριότητες της εταιρείας σε βασικούς ενδιαφερόμενους και θα είναι οι πρώτοι που θα γνωρίζουν πότε ξεκίνησαν και πάλι οι κρουαζιέρες Celebrity.

Αναπόφευκτα, οι περισσότεροι πόροι της εταιρείας θα χρησιμοποιηθούν για την επιβίωσή τους σε αυτή τη συγκυρία, αλλά οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να εστιάζουν στο μέλλον, να παραμείνουν αισιόδοξες και να είναι έτοιμες όταν αρθούν οι περιορισμοί και η ζήτηση για διακοπές ανακάμψει», συμπλήρωσε.