Η διεθνής έκθεση τουρισμού της Σουηδίας, η TUR, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες στην Βόρεια Ευρώπη ενώ φέτος, για το 2012 θα είναι η 28η διοργάνωση στο Γκέτεμποργκ, τις ημερομηνίες 22-25 Μαρτίου 2012.

Η North Events, η οποία θα συμμετέχει με δικό της περίπτερο παρουσιάζοντας τουριστικές επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα, προσφέρει μία ακόμη ευκαιρία τελευταίας στιγμής για ξενοδοχεία που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην έκθεση.

Ο εισερχόμενος τουρισμός από την Σουηδία – ενώ παραδοσιακά αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αγορές μας – παρουσιάζει σύμφωνα με επίσημα στοιχεία από tour operators σημαντική μείωση κρατήσεων που φθάνει σε μερικές περιπτώσεις ακόμη και το 30%.

Η διοργάνωση της TUR τον Μάρτιο είναι λοιπόν μία σημαντική ευκαιρία για τους Έλληνες ξενοδόχους να δώσουν δυναμικά το παρόν αναβιώνοντας το ενδιαφέρον του κοινού, αλλά και παράλληλα αξιοποιώντας τις δυνατότητες Networking για επαγγελματικές συναντήσεις στο πλαίσιο της TUR Connect που διοργανώνεται φέτος την 21η Μαρτίου.

Στατιστικά για την διοργάνωση του 2011:
–    Συνολικός αριθμός επισκεπτών: 44,500
–    Εκ των οποίων οι 17,800 από επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού
–    Κοινό:  26,700
–    Εκθέτες συνολικά:  1,451
–    Εκ των οποίων οι 894 εκθέτες και 557 εταιρίες – οργανισμοί που εκπροσωπήθηκαν
–    Χώρες και κρατίδια: 79
–    Δημοσιογράφοι και media: 490
–    Το 63 του κοινού επισκέπτεται την έκθεση από το 2006 ή νωρίτερα
–    Το 86% του κοινού θα συμβούλευε κάποιον άλλο να επισκεφθεί την διοργάνωση
–    Το 21% του κοινού έκρινε την διοργάνωση ως τέλεια
–    Το 52% του κοινού έκρινε την διοργάνωση ως πάρα πολύ καλή

Στατιστικά Ημέρα Επαγγελματιών 2011:
–    Ενδιαφέρον για προορισμούς Ευρώπης: 71%
–    Κοινό: Άνδρες 46% και Γυναίκες 54%
–    Το 48% των επαγγελματιών ενδιαφέροντας για προορισμούς εξωτερικού
–    Το 31% των επαγγελματιών έκρινε ότι θα οπωσδήποτε θα προχωρήσουν σε συνεργασίες
–    Το 29% των επαγγελματιών έκρινε ότι πιθανότατα θα προχωρήσουν σε συνεργασίες
–    Το 31% των επαγγελματιών είναι αποφασίζοντα στελέχη, διοίκησης
–    Το 22% των επαγγελματιών είναι στις πωλήσεις, κρατήσεις και μάρκετινγκ