Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Accor αναδιοργανώνει τη δομή της και δημιουργεί δύο «ξεχωριστά» επιχειρηματικά τμήματα στα ξενοδοχεία της.
Στόχος με την αυτή την κίνηση έχει να επιταχύνει την παγκόσμια ανάπτυξη της.

Η εταιρεία φιλοξενίας με έδρα τη Γαλλία πρόκειται να δημιουργήσει δύο τμήματα, από την 1η Οκτωβρίου. Πρόκειται για τα:

  • Economy, Midscale & Premium.
  • Luxury & Lifestyle.

Η Accor είπε ότι η κίνηση θα δημιουργήσει «ένα ξεκάθαρο και διαφανές μοντέλο για κάθε μια από τις επιχειρηματικές της γραμμές».

Economy, Midscale & Premium

Οι Economy, Midscale & Premium θα περιλαμβάνουν mainstream μάρκες όπως: Ibis, Novotel, Mercure, Swissotel, Movenpick και Pullman.

Το τμήμα θα έχει συνολικά 4.816 ακίνητα και άλλα 948 ξενοδοχεία υπό ανάπτυξη.

Αυτό το τμήμα θα ενσωματώσει επίσης ηγετικές θέσεις στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, την Ασία-Ειρηνικό και τη Μέση Ανατολή, οι οποίες θα επικεντρωθούν γύρω από τέσσερα περιφερειακά κεντρικά γραφεία στο Παρίσι, το Σάο Πάολο, τη Σιγκαπούρη και τη Σαγκάη.

Luxury & Lifestyle

Το τμήμα Luxury & Lifestyle θα περιλαμβάνει τις Raffles και Orient Express, Fairmont, Sofitel και MGallery, καθώς και την κοινοπραξία lifestyle Ennismore.

Θα καλύψει συνολικά 488 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, συν άλλα 266 στο τρέχον στάδιο ανάπτυξης.

«Η αλλαγή της οργανωσιακής μας δομής είναι ένα φυσικό βήμα στον μετασχηματισμό που ξεκίνησε πριν από αρκετά χρόνια, ο οποίος μετέτρεψε την Accor σε έναν όμιλο ενεργητικού που είναι πιο ευέλικτη και αποτελεσματική, με παγκόσμιο προφίλ και έχει γίνει βασικός παίκτης στην πολυτέλεια και στον τρόπο ζωής, δήλωσε ο Sebastien Bazin, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accor.

Με την εξέλιξη από ένα γενικό μοντέλο σε ένα πολυ-ειδικό μοντέλο, στόχος μας είναι να βελτιώσουμε περαιτέρω την ελκυστικότητα της Accor στα μάτια των ιδιοκτητών, των συνεργατών και των επενδυτών.

Αξιοποιούμε τις ηγετικές μας θέσεις για να επιταχύνουμε την ανάπτυξη μας, να εστιάσουμε καλύτερα τα ταλέντα και την τεχνογνωσία μας και να βελτιώσουμε την απόδοσή μας».