Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Google αναλαμβάνει δράση σε θέματα βιωσιμότητας που σχετίζονται με τα ταξίδια με δύο νέες πρωτοβουλίες.

Από αυτήν την εβδομάδα, τα ξενοδοχεία που πληρούν τα πρότυπα βιωσιμότητας από ορισμένους ανεξάρτητους οργανισμούς, όπως το Green Key ή το EarthCheck, θα έχουν ένα πιστοποιημένο οικολογικό σήμα δίπλα στο όνομά τους στις αναζητήσεις στο google.com/travel.

Η καρτέλα “σχετικά” για αυτά τα ξενοδοχεία θα εμφανίσει μια λίστα με τις οικολογικές πρακτικές του. Όπως προσπάθειες διατήρησης νερού ή πολιτικές βιώσιμης προμήθειας.

Η Google ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.
Συμπεριλαμβανομένων μεγάλων αλυσίδων όπως το Hilton και το Accor, για τη συλλογή πληροφοριών βιωσιμότητας των ιδιοκτησιών.
Ενθαρρύνει επίσης τα ξενοδοχεία να προσθέσουν αυτού του είδους τις πληροφορίες στα προφίλ τους στο Google My Business.

Η Google συμμετέχει στο Travalyst

Η Google συμμετέχει επίσης στο Travalyst. Πρόκειται για ένα βιώσιμο ταξιδιωτικό συνασπισμό που ξεκίνησε το 2019 από τον πρίγκιπα Χάρι, δούκα του Σάσεξ, σε συνεργασία με την Booking.com, την Skyscanner, την Trip.com Group, την Tripadvisor και τη Visa.

Η Google θα βοηθήσει τον οργανισμό να αναπτύξει ένα τυποποιημένο, ανοιχτό μοντέλο για τον υπολογισμό των εκπομπών άνθρακα από τα αεροπορικά ταξίδια. Παράλληλα θα συμβάλει στην ανάπτυξη παρόμοιων προτύπων και για τα ξενοδοχεία.

«Στοχεύουμε να δημιουργήσουμε εργαλεία και τεχνολογία που θα επιτρέψουν στους ταξιδιώτες και τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο να δώσουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα», υπογραμμίζει η Kate Brandt, επικεφαλής βιωσιμότητας στην Google.