Σύνταξη: tourismtoday.gr

Βαθαίνουν οι απώλειες από έτος σε έτος στον Όμιλο Air France-KLM (Air France, KLM, Transavia, Transavia) το α’ 3μηνο.
Ωστόσο, ο Όμιλος παραμένει αισιόδοξος για τις οικονομικές του επιδόσεις κατά τη διάρκεια αυτού του τριμήνου.

  • Οι αεροπορικές εταιρείες δικτύου και φορτίου, είχαν λειτουργική ζημία 356 εκατομμυρίων ευρώ, που είναι 206 εκατομμύρια ευρώ χειρότερη σε ετήσια βάση.
  • Η χωρητικότητα εντός των αεροπορικών εταιρειών δικτύου αυξήθηκε 3,7%, ενώ τα έσοδα βελτιώθηκαν κατά 3,9% στα 5 δισεκατομμύρια ευρώ.

Τα έσοδα σε Air France και KLM ξεπέρασαν την αύξηση της χωρητικότητας, ωστόσο ήταν ακόμα ένα δύσκολο τρίμηνο για τους δύο de facto αερομεταφορείς των αντίστοιχων χωρών τους.

  • Η Air France πρόσθεσε 3% περισσότερη χωρητικότητα σε ετήσια βάση, με τα έσοδα να βελτιώνονται στα 4,03 δισεκατομμύρια ευρώ. Το λειτουργικό της αποτέλεσμα, ζημιά 249 εκατ. ευρώ, είχε ως αποτέλεσμα το λειτουργικό της περιθώριο να μειωθεί μόνο 1,6%.
  • Εν τω μεταξύ, το λειτουργικό περιθώριο της KLM μειώθηκε 5,6% σε ετήσια βάση, λόγω του ασυνήθιστου κόστους περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο κατανεμήθηκε ομοιόμορφα μεταξύ μιας εφάπαξ πληρωμής μισθού μετά από συλλογική σύμβαση εργασίας με ένα από τα συνδικάτα της και υψηλό πελάτη αποζημιώσεις κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Το φωτεινό σημείο της Transavia

Ωστόσο, η Transavia κατάφερε να βελτιώσει τα αποτελέσματά της σε κάθε τομέα, συμπεριλαμβανομένης της χωρητικότητας (+11%), των εσόδων μονάδας (+9,9%), των εσόδων (+22,4%) στα 426 εκατομμύρια ευρώ και του λειτουργικού αποτελέσματος, που βελτιώθηκε κατά 6 εκατομμύρια με καθαρή λειτουργική ζημία 166 εκατομμύρια.

Ο Benjamin Smith, διευθύνων σύμβουλος Air France-KLM, σημειώνει περαιτέρω αύξηση των εσόδων με τον όμιλο να κεφαλαιοποιεί την ισχυρή ταξιδιωτική ζήτηση.

Συνολικά, τα έσοδα του Ομίλου ήταν 6,6 δισεκατομμύρια ευρώ, ωστόσο με λειτουργικά έξοδα 6,4 δισεκατομμύρια ευρώ και άλλους δυσμενείς παράγοντες, η καθαρή ζημία της μετρήθηκε σε 522 εκατομμύρια ευρώ.