Πάνω από τέσσερις στους δέκα Καναδούς της γενιάς Gen Z παραδέχονται ότι επισκέπτονται προορισμούς αποκλειστικά για περιεχόμενο κοινωνικών μέσων. Αυτό αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα από τη FlightHub σε 2.000 άτομα.

Ενώ οι φίλοι και η οικογένεια παραμένουν η νούμερο ένα πηγή έμπνευσης για πολλές γενιές, τα δεδομένα αποκαλύπτουν ότι τα ταξίδια των Millennials και της Generation Z είναι πλέον πιθανό να οργανώνονται μέσω του Tik Tok και του Instagram, μερικές φορές με στόχο να κάνουν τους συνομηλίκους τους να ζηλέψουν.

Ειδικότερα, η αναζήτηση της τέλειας φωτογραφίας για κοινωνικά δίκτυα παίζει όλο και πιο σημαντικό ρόλο στην επιλογή ενός προορισμού διακοπών μεταξύ των Καναδών.

Τα δύο τρίτα (66%) όλων των Καναδών παραδέχονται ότι κοιτούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βρουν έμπνευση για δραστηριότητες για το ταξίδι τους.

Το 45% των Gen Zs παραδέχτηκε επίσης ότι επέλεξε να επισκεφτεί ορισμένες τοποθεσίες αποκλειστικά για σκοπούς ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που ισχύει επίσης για το 28% των ανδρών σε σύγκριση με το 23% των γυναικών, μεταξύ των γενεών.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον μέρος της ταξιδιωτικής εμπειρίας

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Millennials και οι Gen Zers δίνουν έμφαση στις φωτογραφίες και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν ταξιδεύουν περισσότερο.

  • Το 38% των Millennials και το 35% των Gen Zers επιλέγουν ολόκληρους τους ταξιδιωτικούς προορισμούς τους με βάση τις φωτογραφίες που θα μπορούν να δημοσιεύουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Το 40% και των δύο ηλικιακών ομάδων παραδέχτηκε ότι επέλεξε δραστηριότητες ενώ ήταν σε ένα ταξίδι. με σκοπό να δημοσιεύσουν μια καλή εικόνα στις πλατφόρμες τους.

 Οι Baby Boomers σκέφτονται λιγότερο τις φωτογραφίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με μόνο το 11% να δηλώνει ότι σκέφτεται τις φωτογραφίες που θα μπορούν να δημοσιεύσουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

  • Tο 31% των Gen Xs ανέφερε ότι όταν επιλέγει έναν ταξιδιωτικό προορισμό, σκέφτεται τις φωτογραφίες του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • To 38% των Millennials και των Gen Zers επιλέγουν τους ταξιδιωτικούς προορισμούς τους για να κάνουν τους φίλους και τους γνωστούς τους να τους ζηλέψουν. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι αυτά τα ποσοστά είναι χαμηλότερα μεταξύ των Baby Boomers (9%) και Generation X (24%).

Tαξιδιωτική έμπνευση The Influencer Generation

Όσον αφορά στην έμπνευση πίσω από ταξιδιωτικούς προορισμούς, συνολικά, οι φίλοι και η οικογένεια είναι η νούμερο ένα πηγή μεταξύ των Καναδών (67%), με τα ταξιδιωτικά ιστολόγια να κατατάσσονται στη δεύτερη θέση (42%).

Σε επίπεδο γενεών, το 70% των Baby Boomers, Generation X και Generation Z βασίζονται στους φίλους και την οικογένεια για έμπνευση για συγκεκριμένους προορισμούς, ενώ μόνο το 60% των Millennials το κάνει.