Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η IHG Hotels & Resorts (IHG), ανοίγει το δρόμο για συναρπαστικές εξελίξεις το 2024, μετά από μια σημαντική αναβίωση στην πολιτιστική και τουριστική βιομηχανία της ευρύτερης Κίνας πέρυσι.
Ως ηγέτης του κλάδου, η IHG εξερευνά τόσο προτιμώμενους όσο και αναδυόμενους προορισμούς στην περιοχή στο πλαίσιο του οράματος της «True Hospitality for Good».
Η IHG διαθέτει επί του παρόντος ένα ποικίλο χαρτοφυλάκιο 12 εμπορικών σημάτων, που περιλαμβάνει πάνω από 1.200 ανοίγματα και αγωγούς στην ευρύτερη Κίνα, από Luxury & Lifestyle έως premium και Essential συλλογές, προσφέροντας μια πλούσια ποικιλία επιλογών για τους ταξιδιώτες.
Πρωτοποριακά Νέα Σύνορα: Πολυτέλεια στις πόλεις της βαθμίδας 2 και 3
Η αυξανόμενη ζήτηση για υψηλής ποιότητας ταξιδιωτικές εμπειρίες στην ευρύτερη Κίνα, που τροφοδοτείται από τη σταθερή αύξηση των καταναλωτικών δαπανών, έχει μετατοπίσει την προσοχή από τις κορεσμένες αγορές πολυτελών ξενοδοχείων σε πόλεις πρώτης κατηγορίας. Πλέον πρωταγωνιστούν πόλεις δεύτερης και τρίτης κατηγορίας με οικονομικές δυνατότητες και άφθονους τουριστικούς πόρους.
Η IHG ανταποκρίθηκε παρουσιάζοντας τη ναυαρχίδα της, InterContinental Hotels & Resorts, σε νέες τοποθεσίες όπως το Ξιανγιάνγκ, το Χαμπέι και το Ταϊτσούνγκ της Ταϊβάν. Αυτή η στρατηγική κίνηση εισχωρεί στην αναπτυσσόμενη αγορά πολυτελών ξενοδοχείων σε αυτές τις περιοχές, ανοίγοντας το δρόμο για πρόσθετες εξελίξεις στον τομέα της τοπικής πολυτελούς φιλοξενίας.
Επεκτείνοντας τους ορίζοντες: Τουρισμός χειμερινών σπορ
Ο θεματικός τουρισμός έχει κερδίσει δημοτικότητα, ειδικά κατά τη διάρκεια της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς και για χειμερινά σπορ, προσελκύοντας διάφορους ταξιδιώτες στις βόρειες περιοχές.
Αναγνωρίζοντας αυτό το δυναμικό της αγοράς, η IHG επιτρέπει τις διακοπές χειμερινών σπορ με το ντεμπούτο του Vignette Collection Shanghai Snow World Hotel και του Crowne Plaza Shanghai Snow World.
Προβλέποντας τις αλλαγές της αγοράς και τις απαιτήσεις των πελατών, αυτή η κίνηση θα στηρίξει την Greater China στη φιλοδοξία της να επιτρέψει την ανάπτυξη υψηλής ποιότητας για τη βιομηχανία χειμερινών σπορ.
Πολυτελή και Lifestyle ξενοδοχεία στο Δέλτα του ποταμού Γιανγκτζέ
Το Δέλτα του ποταμού Γιανγκτζέ, ένας δυναμικός οικονομικός κόμβος στην ευρύτερη Κίνα, έχει κερδίσει σημαντική προσοχή για την πολιτιστική και τουριστική του ανάπτυξη. Το 2023, σηματοδοτώντας την πέμπτη επέτειο από την ένταξή του ως εθνική στρατηγική, το Δέλτα του ποταμού Yangtze πρόκειται να εμφυσήσει νέα ζωτικότητα στην πολιτιστική και τουριστική αγορά του, ενισχύοντας την ελκυστικότητα της περιοχής.
Η IHG θα λανσάρει το Hotel Indigo Hangzhou Qianjiang CBD και το Hotel Indigo Suzhou Jinji Lake. Γνωστά για την έμπνευση από την καρδιά της γειτονιάς, αυτά τα μοναδικά ξενοδοχεία θα επιδείξουν την τοπική κουλτούρα και κληρονομιά, καλύπτοντας τις εξατομικευμένες ανάγκες των ταξιδιωτών για διαμονή υψηλής ποιότητας.
Αγκαλιάζοντας νέες ευκαιρίες: Κόμβοι επαγγελματικών ταξιδιών και μεταφορών
Καθώς τόσο τα επαγγελματικά ταξίδια όσο και τα αστικά δίκτυα επεκτείνονται στην ευρύτερη Κίνα, η ανάπτυξη των κόμβων πόλεων ενισχύει τις υποδομές, παρέχοντας στην IHG ευκαιρίες να επεκτείνει την παρουσία της. Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις για αυξανόμενα επαγγελματικά ταξίδια σε αυτούς τους κόμβους, η IHG ανοίγει το voco Suites Shanghai Hongqiao CBD & EVEN Hotel Shanghai Hongqiao CBD, σε στρατηγική τοποθεσία κοντά στο Εθνικό Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο και το αεροδρόμιο Hongqiao της Σαγκάης και το Holiday Inn Shanghai είναι κοντά στο διεθνές αεροδρόμιο Pudong. Εν τω μεταξύ, η HUALUXE Shenzhen Bao’an για την αγορά επαγγελματικών ταξιδιών της Greater Bay Area.
Επιπλέον, ένα νέο Holiday Inn στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Hangzhou θα προσφέρει έναν ιδανικό προορισμό για επαγγελματίες ταξιδιώτες που αναζητούν αξέχαστες εμπειρίες στην πόλη. Επιπλέον, ένα νέο Holiday Inn Guiyang Airport, που βρίσκεται στο διεθνές αεροδρόμιο Longdongbao του Γκιγιάνγκ, προσφέρει ένα ιδανικό περιβάλλον τόσο για επαγγελματίες όσο και για ταξιδιώτες αναψυχής για να δημιουργήσουν μια αξέχαστη εμπειρία.
Αναζωογόνηση της ανάπτυξης: Συνεχιζόμενη υποστήριξη μέσω λειτουργιών Franchise
Η IHG προωθεί το μοντέλο franchise από το 2016, επεκτείνοντας ενεργά στην τοπική αγορά επαγγελματικών ταξιδιών. Αυτή η στρατηγική πρωτοβουλία όχι μόνο οδήγησε σε ταχεία ανάπτυξη της αγοράς, αλλά και αυξημένη επιρροή της επωνυμίας, με premium και βασικές συλλογές, όπως Holiday Inn Express, Holiday Inn, EVEN Hotels, voco Hotels και Crowne Plaza Hotels & Resorts.
Επεκτείνοντας ταχέως μέσω του μοντέλου franchise, το Holiday Inn Express επιταχύνει την ανάπτυξή του, με πάνω από 500 ανοίγματα και αγωγούς στην ευρύτερη Κίνα, συμβάλλοντας ιδιαίτερα στην ανάπτυξη του ομίλου.
Επιπλέον, υπάρχουν επερχόμενα ξενοδοχεία όπως το Holiday Inn Express Shanghai Jing’an Temple και το Holiday Inn Express Shenzhen Futian Center, το voco Lianyungang Haizhou Bay και το voco Lianyungang Star of Haizhou Bay.
Με αυξημένη εστίαση στο μοντέλο franchise, η IHG στοχεύει να επιτύχει ευρύτερη διείσδυση στην αγορά σε διάφορες περιοχές και εξειδικευμένες αγορές, τονίζοντας τη δέσμευσή της για στρατηγική ανάπτυξη.