Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ενέκρινε σε συνεδρίαση του το Δημοτικό Συμβούλιο Θήρας, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου.

Οι κύριοι άξονες του προγράμματος και οι δράσεις αφορούν σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας.

Και αναδεικνύουν τον πλούτο και την ποικιλομορφία των τουριστικών προϊόντων που προσφέρει η Σαντορίνη.

Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό που περιλαμβάνει η επικοινωνιακή πολιτική είναι η ορθή και τεκμηριωμένη προβολή, ότι η Σαντορίνη αποτελεί πιστοποιημένα έναν ασφαλή υγειονομικά προορισμό.

Εξέχουσας σημασίας παράγοντας στην επιτυχία του προγράμματος είναι και η ολοκλήρωση των αναγκαίων τουριστικών υποδομών που καθιστούν ανταγωνιστικό έναν κορυφαίο τουριστικό προορισμό όπως η Σαντορίνη.

Οι νέες τεχνολογίες στο προσκήνιο

  • Στις ειδικότερες κατευθύνσεις του προγράμματος περιλαμβάνονται, η σταδιακή αλλά γρήγορη μετάβαση της Σαντορίνης στην ψηφιακή εποχή.
    Με έμφαση στην πράσινη ενέργεια και στην προστασία, ανάδειξη και βιώσιμη αξιοποίηση των περιβαλλοντικών και πολιτιστικών της πόρων.
  • Κατά τη σύνταξη του προγράμματος ελήφθησαν υπόψιν οι πρωτόγνωρες συνθήκες που επικρατούν ακόμη στην παγκόσμια τουριστική αγορά. Οι “αντοχές” του προϋπολογισμού του Δήμου αλλά και η ανάγκη προετοιμασίας και ετοιμότητας για την μετά covid εποχή.

Οι σημαντικότερες δράσεις του προγράμματος

Έρευνα αξιολόγησης του τουριστικού προορισμού Σαντορίνη και διακρίβωση των προτιμήσεων και της ικανοποίησης των επισκεπτών των νησιών του Δήμου Θήρας.

Ανάθεση έρευνας, προκειμένου να αποτυπώνονται τα προφίλ των επισκεπτών, η ταξιδιωτική τους συμπεριφορά, ο βαθμός ικανοποίησης από την παραμονή τους στο νησί, τα κριτήρια και τα κίνητρα των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών κλπ.

Τα ευρήματα της έρευνας, η οποία θα ανατεθεί σε Πανεπιστημιακό Ίδρυμα, θα χρησιμοποιηθούν για την βελτίωση του τουριστικού προϊόντος και την αναβάθμιση της συνολικής εικόνας του προορισμού.

Ανάθεση έργου συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ηλεκτρονικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ

Ανάθεση του έργου της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών προς τον Δήμο σε ζητήματα ηλεκτρονικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ μέσω social media και web site.

O Δήμος στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα έχει στην διάθεσή του την ανασχεδιασμένη αισθητικά και λειτουργικά διαδικτυακή πύλη Santorini.gr.

Εντός του έτους θα παραληφθεί και το έργο του ψηφιακού ξεναγού. Έτσι ο Δήμος θα διαθέτει δύο πολύ χρήσιμα εργαλεία στον τομέα της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και της ενημέρωσης των δυνητικών επισκεπτών.

Ο ανάδοχος του έργου της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών μεταξύ άλλων θα αναλάβει:

  • Την δημιουργία, παρακολούθηση και υποστήριξη λογαριασμών σε πλατφόρμες ηλεκτρονικής προβολής cpc (coast per click) όπως Google Ad Words και Facebook ads για λογαριασμό του Δήμου
  • Την δημιουργία – αναδιαμόρφωση, ενημέρωση και παρακολούθηση social media channels όπως Facebook, Instagram, you tube κ.α.

Υλοποίηση πλάνου ψηφιακή διαφήμιση (digital media plan)

Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων ψηφιακής προβολής και δημοσιότητας του προορισμού με στόχευση τις αγορές εξωτερικού, αξιοποίηση συγχρόνων ψηφιακών μέσων, αξιοποίηση του videο marketing, υιοθέτηση συγχρόνων τάσεων προώθησης και προβολής του προορισμού μέσω της αφηγηματικής προσέγγισης (story telling) και διεξαγωγή διαγωνισμών μέσω κοινωνικών δικτύων.

Καμπάνια δημοσιότητας και προβολής του προορισμού

Διαφημιστικές καταχωρήσεις και προβολή μέσω ΜΜΕ διεθνούς και πανελλαδικού βεληνεκούς. Προβολή του προορισμού σε inflight έντυπα αεροπορικών εταιρειών καθώς και έντυπα ακτοπλοϊκών εταιριών. Διαφημιστική καμπάνια στις αρχές της τουριστικής περιόδου σε επιλεγμένους πολυσύχναστους χώρους π.χ. Μετρό Αθήνας.

Ενέργειες και δράσεις δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας

Συμμετοχή της Σαντορίνης σε καινοτόμες προωθητικές δράσεις στο εξωτερικό και εσωτερικό (π.χ. εκδηλώσεις προώθησης εναλλακτικού τουρισμού, ημέρες γαστρονομίας, εκδηλώσεις προβολής σε μεγάλα εμπορικά κέντρα).

Φιλοξενία στη Σαντορίνη Ελλήνων και ξένων διαμορφωτών της κοινής γνώμης (opinion leaders), όπως δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ, bloggerς, travel traders, αλλά και προσωπικοτήτων παγκόσμιας εμβέλειας στα πλαίσια της διοργάνωσης press και fam trips ( ταξίδια εξοικείωσης και γνωριμίας).

Συμμετοχή σε Εκθέσεις

Ο Δήμος Θήρας προγραμματίζει να συμμετέχει και το 2021 σε διεθνείς και εγχώριες τουριστικές εκθέσεις σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Σχεδιάζεται η συμμετοχή στις παρακάτω εκθέσεις:

  • International Tourismus Borsa 2021 (ITB) στο Βερολίνο 9-12 Μαρτίου.
  • Borsa internationale del tourismo 2021 στο Μιλάνο, εντός του Μαΐου.
  • World travel market 2021 (wtm) στο Λονδίνο 1-3 Νοεμβρίου.
  • Philoxenia στην Θεσσαλονίκη, τον Νοέμβριο.
  • Athens international tourism expo 2021 στην Αθήνα το Νοέμβριο.

Η συμμετοχή στις εκθέσεις θα πραγματοποιηθεί αναλόγως των συνθηκών, είτε με φυσικό τρόπο, είτε διαδικτυακά.

Έντυπο προωθητικό υλικό και ψηφιακές προωθητικές ενέργειες

Επανασχεδιασμός και επανεκτύπωση του γενικού εντύπου προβολής του νησιού στα Αγγλικά. Εκτύπωση θεματικών φυλλαδίων – Πολιτισμός – Δραστηριότητες – Γαστρονομία.

Προβολή σε τουριστικά ειδησεογραφικά site τον Μάρτιο και τον Απρίλιο με καταχώρηση άρθρων για την Σαντορίνη και στην συνέχεια προώθησή τους μέσω ψηφιακών καναλιών π.χ. newsletter, Facebook, twitter.

Το πρόγραμμα είχε εγκρίνει το περασμένο Ιανουάριο, η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου.