Καμία από τις διαφημίσεις που υπέβαλε η  η ΟΠΑΠ Α.Ε. δεν απέρριψε η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων , σύμφωνα με ανακοίνωση της .Παράλληλα, κάνει εντονότατη κριτική σε μερίδα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΕΕΠ, μερίδα των ΜΜΕ εξακολουθεί να κινείται στη σφαίρα της αστειότητας και να επαναλαμβάνει κουραστικά, όπως άλλωστε συμβαίνει εδώ και μήνες, δήθεν «πληροφορίες», σύμφωνα με τις οποίες η  Ε.Ε.Ε.Π., προκειμένου να «εκδικηθεί» την ΟΠΑΠ Α.Ε., επειδή προσέφυγε στη διεθνή διαιτησία εναντίον  του Ελληνικού Δημοσίου για την υπόθεση του αυστηρότερου κανονισμού της Ε.Ε.Ε.Π για τα VLTs, «κόβει» τις διαφημίσεις του Οργανισμού. Κάτι που, όπως αναφέρεται στα ίδια δημοσιεύματα, προκαλεί πλήγμα στα έσοδα των –χειμαζόμενων, λόγω της οικονομικής κρίσης- Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Πρόκειται για σενάρια που κινούνται στη σφαίρα της φαντασίας, επισημαίνεται.

Ωστόσο, οι συντάκτες των κειμένων, ούτε καν μπήκαν στον κόπο να ρίξουν μια ματιά στα δελτία τύπου, με τα οποία η Ε.Ε.Ε.Π. έχει απαντήσει σε σχετικά δημοσιεύματα Βέβαια, η Ε.Ε.Ε.Π,όπως υπογραμμίζει, είναι συνηθισμένη σε ένα ιδιότυπο –πλην όμως εκ του πονηρού- «εμπάργκο» που εφαρμόζουν αρκετά ΜΜΕ, τα οποία δεν μπαίνουν καν στον κόπο να παραθέσουν έστω και αποσπασματικά μέρος των διευκρινίσεων που τους αποστέλλει η Επιτροπή, απαντώντας στα ίδια τα δημοσιεύματά τους. Αντίθετα, χαρακτηρίζονται για τη μονομέρειά τους, αφού συχνά με χαλκευμένα και ψευδή «επιχειρήματα», το μόνο που κάνουν, είναι να επιτίθενται στην Επιτροπή.

Προκειμένου να φανεί ποια είναι η αλήθεια, λοιπόν, δημοσιοποιούνται οι εγκρίσεις της Ε.Ε.Ε.Π στα σχέδια επικοινωνίας που υποβλήθηκαν εκ μέρους της ΟΠΑΠ Α.Ε έχουν ως εξής:       

-Δύο  σχέδια εμπορικής επικοινωνίας που αφορούν την εμπορική προώθηση του ΤΖΟΚΕΡ (ΟΠΑΠ Α.Ε.). Αξιολογήθηκαν μαζί και εκδόθηκε απόφαση έγκρισης στις 20/11/2015.

-Δύο (2) σχέδια εμπορικής επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:

  • Την προώθηση του «ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ», του «ΤΖΟΚΕΡ» και του «ΛΟΤΤΟ»
  • Την προώθηση της «ΟΠΑΠ Εφαρμογή» και της «Καμπάνιας Υπεύθυνου Παιχνιδιού»

Τα παραπάνω σχέδια αξιολογήθηκαν ενιαία και εκδόθηκε απόφαση έγκρισης στις 07/12/2015.

Επιπλέον:

-Σχέδιο εμπορικής επικοινωνίας που αφορά την εμπορική προώθηση της 1ης Ειδικής Κλήρωσης του Λαϊκού Λαχείου (ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ Α.Ε.). Αξιολογήθηκε και εκδόθηκε απόφαση έγκρισης στις 30/11/2015.

-Σχέδιο που αφορά την εμπορική προώθηση των προϊόντων της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ Α.Ε. και αναλυτικά περιλαμβάνει:

Την εμπορική προώθηση του Λαϊκού Λαχείου, του Εθνικού Λαχείου, του Πρωτοχρονιάτικο Κρατικού Λαχείου και του Στιγμιαίου Κρατικού Λαχείου,

Τα παραπάνω σχέδια αξιολογήθηκαν ενιαία και εκδόθηκε απόφαση έγκρισης την 01/12/2015.

Ως γνωστόν, η προσφυγή της ΟΠΑΠ Α.Ε. κατά του Ελληνικού Δημοσίου στη διεθνή διαιτησία, έγινε γνωστή στις 26 Νοεμβρίου 2015. Βλέπει άραγε κανείς, πριν ή μετά την προσφυγή της ΟΠΑΠ Α.Ε., να έχουν κοπεί από την Ε.Ε.Ε.Π. διαφημίσεις του Οργανισμού; Κι’ όμως, αυτό ισχυρίζονται κάποιοι «καλοθελητές», οι οποίοι, προφανώς, το μόνο που επιδιώκουν, όπως φαίνεται, είναι να δυσφημήσουν την Επιτροπή.

Τέλος, υπενθυμίζεται το εξής: Η Ε.Ε.Ε.Π., πράγματι, βάσει των κειμένων διατάξεων, έχει την αρμοδιότητα να ελέγχει το περιεχόμενο της εμπορικής επικοινωνίας τόσο του ΟΠΑΠ όσο και των υπολοίπων παρόχων τυχερών παιγνίων και, δι’ αυτής, να διασφαλίζεται ότι τα διαφημιστικά μηνύματα δεν είναι προσβλητικά για το κοινό ή/και δεν πλήττουν το κοινωνικό συμφέρον.