To 65% των Κινέζων τουριστών χρησιμοποίησε ηλεκτρονικές πλατφόρμες πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους στο εξωτερικό το 2017, ποσοστό έξι φορές υψηλότερο από το 11% των άλλων τουριστών, σύμφωνα με αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας.

Η έρευνα διεξήχθη από κοινού από τη Nielsen Holdings και την εταιρεία πληρωμών μέσω κινητού Alipay και αποσκοπούσε στην ανάλυση της συμπεριφοράς κατανάλωσης και πληρωμής των εξερχόμενων κινεζικών τουριστών που ταξίδευαν στο εξωτερικό. Παράλληλα, αξιολόγησε τις μελλοντικές τάσεις, ιδίως τη χρήση πλατφορμών πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ασιατικοί προορισμοί ήταν οι πιο δημοφιλείς μεταξύ των κινέζων ταξιδιωτών λόγω των ευνοϊκών θεμάτων, όπως απλούστερες διαδικασίες θεώρησης βίζας, πιο προσιτές τιμές και άνετη μεταφορά.

Η Ιαπωνία, η Ταϊλάνδη και η Νότια Κορέα ήταν οι τρεις πρώτες επιλογές τους, ακολουθούμενες από τη Σιγκαπούρη, τη Μαλαισία και τις Μαλδίβες.

Με τίτλο “Οι εξελισσόμενες κινεζικές τάσεις στον τουρισμό και την κατανάλωση: Έρευνα 2017”, αποκάλυψε ότι το 28% των κινέζων τουριστών χρησιμοποιεί σήμερα εφαρμογές στο κινητό για πληρωμές, πλησιάζοντας γρήγορα τον αριθμό των χρηστών πληρωμών με μετρητά που ανέρχονταν στο 30%.

“Σε σύγκριση με τα προηγούμενα δύο χρόνια, το ποσοστό των πληρωμών σε μετρητά έχει μειωθεί, ενώ η χρήση των πληρωμών μέσω κινητών έχει εμφανώς αυξηθεί.

“Ο συνολικός όγκος συναλλαγών μέσω κινητών αυξήθηκε επίσης, εκ των οποίων το 77% των κινέζων τουριστών δαπάνησε περισσότερα μέσω κινητών πληρωμών στο τελευταίο τους ταξίδι στο εξωτερικό από ό, τι σε προηγούμενα ταξίδια, τα τελευταία δύο χρόνια”, ανέφερε η έρευνα.

Σημαντικό ήταν επίσης το γεγονός ότι πάνω από το 90% των Κινέζων τουριστών θα εξετάσει τη χρήση πληρωμών μέσω κινητού και θα αγοράσει περισσότερα αγαθά και υπηρεσίες όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό, αν περισσότερες επιχειρήσεις αποδέχθηκαν αυτές τις μορφές πληρωμών στο μέλλον.