ReCONNECT, θα είναι το σύνθημα της εικονικής έκθεσης που προετοιμάζουν οι διοργανωτές της εμπορικής έκθεσης της Ινδίας, OTM. Στο κορυφαίο γεγονός μετά την άρση των διασυνοριακών μετακινήσεων στην Ινδία, περισσότεροι από 3.000 επαγγελματίες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας θα “συναντηθούν” και θα συνδιαλλαγούν με Β2Β επαφές, στις 18 Σεπτεμβρίου 2020.
Η ινδική κυβέρνηση έχει δώσει εντολή να καταργηθούν τυχόν περιορισμοί στην κυκλοφορία προσώπων εντός της χώρας. Στόχος είναι η χώρα, λίγο πριν τεθεί σε πλήρη κανονικότητα να καρπωθεί την πενταπλή ζήτηση, που ήδη διαπιστώνουν οι χώρες που έχουν άρει τους περιορισμούς, από την επόμενη σεζόν.
Ο Οργανισμός Τουριστικής Προώθησης του Μαυρίκιου και το Συμβούλιο Τουρισμού της Κένυας έχουν ήδη ενταχθεί στο ReConnect, ως χώρες Premium Partner στον τομέα του Τουρισμού. Τα νησιά Φίτζι και η Ισπανία είναι επίσημοι συνεργάτες, ενώ το Μπαγκλαντές είναι η χώρα εταίρος. Το Τουριστικό Συμβούλιο της Σιγκαπούρης παίρνει μέρος στην Virtual έκθεση, ως Feature Country. Βρυξέλλες, Ζάγκρεμπ και Φρανκφούρτη θα είναι επίσης παρόντες, για πρώτη φορά.
Στην εκδήλωση θα εκπροσωπηθούν προορισμοί όπως το Αζερμπαϊτζάν, το Βέλγιο, η Κροατία, η Αιθιοπία, η Γερμανία, η Ιαπωνία, η Κένυα, η Μαδαγασκάρη, οι Μαλδίβες, ο Μαυρίκιος, η Σιγκαπούρη, η Ταϊλάνδη, η Ζιμπάμπουε και πολλοί άλλοι.
Το Υπουργείο Τουρισμού, η Κυβέρνηση της Ινδίας δημιουργεί επίσης ένα εικονικό περίπτερο στο ReConnect, επεκτείνοντας τη ζωτική του υποστήριξη για να ανοίξει ξανά τον τουρισμό.
Η Indian Hotels Company Limited (IHCL) προσχώρησε με την ιδιότητα του Partner Hospitality. Το STIC Travel Group είναι ο επίσημος συνεργάτης, ενώ το helloGTX και το Technogram είναι οι Travel Technology Partners.
ReCONNECT των κορυφαίων στη μετά Covid εποχή
Το ReCONNECT θα πραγματοποιηθεί σε μια ιδιόκτητη εικονική πλατφόρμα που επιτρέπει την ευκολία της επιχειρηματικής δραστηριότητας, όπου οι “προορισμοί” μπορούν να συναντηθούν ηλεκτρονικά με τους αγοραστές τους και τα μέσα ενημέρωσης, για να αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη και να ενεργοποιήσουν εκ νέου τα ταξίδια.
Πάνω από 2.500 αγοραστές έχουν εγγραφεί στο εικονικό συμβάν. Ταξιδιωτικοί πράκτορες, εταιρικοί αγοραστές, σχεδιαστές γάμου και διαχειριστές εκδηλώσεων αποτελούν μια διαφορετική βάση αγοραστών που ενδιαφέρονται να “συναντηθούν” με περισσότερους από 200 προμηθευτές, που αντιπροσωπεύουν περίπου 500 προορισμούς από 18 χώρες.
Η εκδήλωση φιλοξενεί τα μεγαλύτερα brand τουρισμού από την Ινδία, την Ασία και όχι μόνο. Οι ηγέτες των Bidroom, Genesys Digital, Lonely Planet India, Reliance, SAP Concur, Travelstop, Thomas Cook πρόκειται να θέσουν επί τάπητος το μετά COVID τοπίο.
Το ReCONNECT υποστηρίζεται από ταξιδιωτικούς συλλόγους όπως TAAI, TAFI, OTOAI, ADTOI, MTOA, IATTE, Skal International Mumbai South, IATO, ETAA, SATA, GTAA, TOSG, TAAN, VTA, ATAA, TAAS, TAG, TTAUP, HHTDN, EHTTOA, SIGTOA, TTAA, TAAP, UTEN, TLC, SGTCA και TAHAT.