sete2405Ο ΣΕΤΕ με αφορμή την υλοποίηση του έργου «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού», θα δώσει δυναμικό παρών για δεύτερη χρονιά στις παράλληλες εκδηλώσεις της 9ης ΗΟRECA 2014. Στο πλαίσιο της νέας εκδήλωσης, το Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2014, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εποικοδομητική ανοικτή συζήτηση σχετικά με τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ελληνικής γαστρονομίας για την δημιουργία μιας αξιομνημόνευτης ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Στην 8η ΗΟRECA 2013, ο ΣΕΤΕ παρουσίασε τις αναπτυξιακές ευκαιρίες που προσφέρει η σύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία μέσα από την εκδήλωση με θέμα «Γαστροτουρισμός: Τροφή για ανάπτυξη». Στην 9η ΗΟRECA 2014, στόχος της εκδήλωσης είναι να συνθέσουμε τις απόψεις ειδικών από τους κλάδους του τουρισμού και της γαστρονομίας γύρω από το τι κάνει την ελληνική γαστρονομία μοναδική. Παράλληλα, οι εμπλεκόμενοι στο χώρο θα κληθούν να απαντήσουν σε ερωτήματα όπως: Πώς ορίζεται η γαστρονομία για έναν επισκέπτη; Τι ενδιαφέρει τον επισκέπτη κατά την επίσκεψη; Πώς τα «δυνατά» σημεία της ελληνικής γαστρονομίας μπορούν να συνθέσουν μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία;

Σε μια εποχή που ο ελληνικός τουρισμός βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, ας αναζητήσουμε όλοι μαζί στρατηγικές αναβάθμισης της ταξιδιωτικής εμπειρίας μέσα από ένα ισχυρό ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, τη γαστρονομία, σε όλες τις πτυχές της.

H εκδήλωση απευθύνεται:
στους επαγγελματίες της μαζικής εστίασης και των ξενοδοχείων
στους εκπροσώπους του κλάδου τροφίμων και ποτών
στις εταιρείες από όλο το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που αφορούν στον εξοπλισμό και στην τροφοδοσία ξενοδοχείων και χώρων μαζικής εστίασης,
σε επιχειρηματίες του πρωτογενούς τομέα
σε δυναμικές, εξωστρεφείς επιχειρήσεις άλλων κλάδων, που ενδιαφέρονται να συνδέσουν το όνομά τους με τη γαστρονομία και τον τουρισμό
σε εκπροσώπους θεσμικών και τοπικών ιδιωτικών και δημοσίων φορέων
σε ακαδημαϊκούς και συμβούλους επιχειρήσεων
σε εκπροσώπους πολιτιστικών φορέων που συνδέονται με την ταξιδιωτική και τη γαστρονομική εμπειρία

Το έργο «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού» διανύει τον πρώτο χρόνο υλοποίησης με την δημιουργία της διαδικτυακής πύλης για την ελληνική γαστρονομία και αποτελεί μια αφορμή για συστράτευση όλων όσοι υπηρετούν υπεύθυνα τον ελληνικό τουρισμό.