Στοχευμένες εκπαιδευτικές και ενημερωτικές δράσεις οργάνωσε ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για να σηματοδοτήσει την έναρξη της εφετινής Τουριστικής περιόδου.
Με στόχο την επιμόρφωση ξενοδόχων, ιδιοκτητών ενοικιαζομένων δωματίων και στελεχών του κλάδου, πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικό σεμινάριο- webinar της Trivago με θέμα το digital marketing.
Κάνοντας εξειδικευμένες αναφορές στο προφίλ του προορισμού, η industry manager της δημοφιλούς διεθνούς ταξιδιωτικής πλατφόρμας με παγκόσμια απήχηση, κα Χαρά Γεωργιάδου ανέλυσε σύγχρονους και αποδοτικούς τρόπους προσέγγισης των ομάδων – στόχων για τα καταλύματα και προχώρησε σε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες όσο και πρακτικές διαπιστώσεις σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της αγοράς.
Την ίδια ημέρα του σεμιναρίου, προηγήθηκε παρουσίαση στελεχών της εταιρίας συμβούλων Τουρισμού REMAKE σχετικά με τα αποτελέσματα έρευνας ικανοποίησης για τον προορισμό, τα μετρήσιμα θετικά αποτελέσματα από την οργανωμένη λειτουργία των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, τα ταξίδια δημοσιογράφων και τηλεοπτικών παραγωγών σε Νάξο και Μικρές Κυκλάδες, καθώς και για άλλες δράσεις και εισηγήσεις για το άμεσο μέλλον.
«Με τη βοήθεια ειδικών, προγραμματίζουμε και υλοποιούμε δέσμη ενεργειών σε πολλαπλά επίπεδα όπως social media, ταξίδια εξοικείωσης, οργανωμένες εκθεσιακές συμμετοχές, ενημερωτικά και εκπαιδευτικά σεμινάρια, με στόχο την όσο το δυνατόν πληρέστερη κάλυψη των αναγκών του προορισμού», δήλωσε ο Αντιδήμαρχος κ. Δημήτρης Λιανός που ευχαριστεί θερμά επαγγελματίες και φορείς για τη στήριξη τους.