Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η EasyJet κυκλοφόρησε το Holidoorways AR. Μία εκστρατεία στα social media με πέντε διαφορετικά φίλτρα επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για ταξίδια σε δημοφιλείς προορισμούς.
Ανάμεσα στα ταξίδια επαυξημένης πραγματικότητας της αεροπορικής εταιρείας είναι και δύο ελληνικά νησιά. Η Σαντορίνη και η Ζάκυνθος.
Η εκστρατεία στα social media θα διεξαχθεί για δύο εβδομάδες σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο και οκτώ άλλες βασικές ευρωπαϊκές αγορές, μεταξύ των οποίων η Γαλλία, η Γερμανία και η Ιταλία.
Τα φίλτρα AR προσφέρουν έναν καινοτόμο τρόπο μεταφοράς χρηστών σε πέντε προορισμούς από την άνεση του σπιτιού τους. Και εκτός από τα ελληνικά νησιά περιλαμβάνουν την Βενετία, τη Νίκαια και το Αλγκάρβε.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που λανσάρουμε τα νέα μας φίλτρα Holidoorways AR, τόνισε ο Τόμας Χάγκενσεν, Διευθυντής Ομάδων Αγορών & Μάρκετινγκ της EasyJet.
Γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας θέλουν να ταξιδέψουν σε περισσότερους προορισμούς το συντομότερο δυνατό.
Θέλαμε να φέρουμε μερικές από τους αγαπημένους προορισμούς διακοπών στα σπίτια των ανθρώπων. Για να απολαύσουν με μια ματιά τα μέρη που ανυπομονούν να επιστρέψουν”.
Το Holidoorways AR, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το VCCP CX. Η ομάδα VCCP CX ειδικεύεται στη δημιουργία δυναμικών εμπειριών με γνώμονα το σχεδιασμό που επιτρέπουν στις μάρκες να προσεγγίζουν τους πελάτες τους με διασκεδαστικούς και ελκυστικούς τρόπους.
Η εμπειρία της πύλης Holidoorways AR ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση και την απόδραση.