Αντιμέτωπες με τον παραλογισμό του Ελληνικού Δημοσίου βρίσκονται δεκάδες ελληνικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες που συνδέουν τα νησιά του βορείου και νοτίου Αιγαίου με τα τουρκικά παράλια, αφού καλούνται να πληρώσουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε πρόστιμα που βεβαίωσε σε βάρος τους η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου.
Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι η ελληνική νομοθεσία προβλέπει την επιβολή προστίμων στις εταιρείες που μεταφέρουν επιβάτες στα ελληνικά νησιά από την Τουρκία χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφα και συγκεκριμένα χωρίς Visa.
Τέτοιες περιπτώσεις θεωρούνται για παράδειγμα οι Τούρκοι πολίτες οι οποίοι έφεραν διαβατήρια του Ψευδοκράτους της Βόρειας Κύπρου και για τους οποίους οι Ελληνικές Αρχές δεν σφράγιζαν πάνω στο διαβατήριο- αφού το ψευδοκράτος δεν αναγνωρίζεται από την Ελλάδα- αλλά πάνω σε λευκό χαρτί.
Το εξοργιστικό στην υπόθεση είναι ότι ενώ την ευθύνη του ποιος επιβιβάζεται στο πλοίο από τα τουρκικά παράλια προς την Ελλάδα την έχουν οι Τουρκικές Αρχές που ελέγχουν τα ταξιδιωτικά έγγραφα και όχι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Αντιμέτωπες με τον παραλογισμό του Ελληνικού Δημοσίου βρίσκονται δεκάδες ελληνικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες που συνδέουν τα νησιά του βορείου και νοτίου Αιγαίου με τα τουρκικά παράλια, αφού καλούνται να πληρώσουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε πρόστιμα που βεβαίωσε σε βάρος τους η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου.
Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι η ελληνική νομοθεσία προβλέπει την επιβολή προστίμων στις εταιρείες που μεταφέρουν επιβάτες στα ελληνικά νησιά από την Τουρκία χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφα και συγκεκριμένα χωρίς Visa.
Τέτοιες περιπτώσεις θεωρούνται για παράδειγμα οι Τούρκοι πολίτες οι οποίοι έφεραν διαβατήρια του Ψευδοκράτους της Βόρειας Κύπρου και για τους οποίους οι Ελληνικές Αρχές δεν σφράγιζαν πάνω στο διαβατήριο- αφού το ψευδοκράτος δεν αναγνωρίζεται από την Ελλάδα- αλλά πάνω σε λευκό χαρτί.
Το εξοργιστικό στην υπόθεση είναι ότι ενώ την ευθύνη του ποιος επιβιβάζεται στο πλοίο από τα τουρκικά παράλια προς την Ελλάδα την έχουν οι Τουρκικές Αρχές που ελέγχουν τα ταξιδιωτικά έγγραφα και όχι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Παρόλα αυτα η ελληνική πολιτεία έρχεται να επιβάλλει πρόστιμα στις ναυτιλιακές εταιρείες για μία υπόθεση που δεν είναι στη δικαιοδοσία τους.
Επιπλέον παρότι οι συγκεκριμένες παραβάσεις αφορούν τη χρονική περίοδο από το 2011 μέχρι και σήμερα στο παρελθόν ουδέποτε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση βεβαίωσε πρόστιμα που για κάθε τέτοιο επιβάτη κυμαίνονται από 3 έως και 5.000 ευρώ.
Η περίπτωση της Χίου
Σε ότι αφορά στο νησί μας, βεβαιωμένες οφειλές υπάρχουν σε 3 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των μεταφορών επιβατών και προϊόντων από και προς τα τουρκικά παράλια. Και στις 3 εταιρείες έχουν επιβληθεί πρόστιμα από 50.000 έως και 150.000 ευρώ και τους ζητούνται να τα καταβάλλουν σε 3 δόσεις, με 1η δόση στο τελευταίο 10ήμερο του Σεπτεμβρίου.
Η συγκεκριμένη πάντως απόφαση αφορά στις περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες από το Νότιο μέχρι και το Βόρειο Αιγαίο με τα πρόστιμα να ξεπερνούν συνολικά τα 1,2 εκ. ευρώ.
Μη έχοντας άλλο τρόπο αντίδρασης οι ακτοπλοϊκές εταιρείες αποφάσισαν να συγκεντρωθούν το πρωί της Δευτέρας στη Μυτιλήνη προκειμένου να συντονίσουν τις δράσεις τους, να ενημερώσουν τα Επιμελητήρια αλλά και εκπροσώπους της Γ.Γ. Αιγαίου. Σύμφωνα με πληροφορίες του “π” σε περίπτωση που η ελληνική πολιτεία επιμείνει στην επιβολή των προστίμων τότε οι εταιρείες προσανατολίζονται στην διακοπή των δρομολογίων από και προς τα τουρκικά παράλια.
Αντιμέτωπες με τον παραλογισμό του Ελληνικού Δημοσίου βρίσκονται δεκάδες ελληνικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες που συνδέουν τα νησιά του βορείου και νοτίου Αιγαίου με τα τουρκικά παράλια, αφού καλούνται να πληρώσουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε πρόστιμα που βεβαίωσε σε βάρος τους η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου.
Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι η ελληνική νομοθεσία προβλέπει την επιβολή προστίμων στις εταιρείες που μεταφέρουν επιβάτες στα ελληνικά νησιά από την Τουρκία χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφα και συγκεκριμένα χωρίς Visa.
Τέτοιες περιπτώσεις θεωρούνται για παράδειγμα οι Τούρκοι πολίτες οι οποίοι έφεραν διαβατήρια του Ψευδοκράτους της Βόρειας Κύπρου και για τους οποίους οι Ελληνικές Αρχές δεν σφράγιζαν πάνω στο διαβατήριο- αφού το ψευδοκράτος δεν αναγνωρίζεται από την Ελλάδα- αλλά πάνω σε λευκό χαρτί.
Το εξοργηστικό στην υπόθεση είναι ότι ενώ την ευθύνη του ποιος επιβιβάζεται στο πλοίο από τα τουρκικά παράλια προς την Ελλάδα την έχουν οι Τουρκικές Αρχές που ελέγχουν τα ταξιδιωτικά έγγραφα και όχι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Παρόλα αυτα η ελληνική πολιτεία έρχεται να επιβάλλει πρόστιμα στις ναυτιλιακές εταιρείες για μία υπόθεση που δεν είναι στη δικαιοδοσία τους.
Επιπλέον παρότι οι συγκεκριμένες παραβάσεις αφορούν τη χρονική περίοδο από το 2011 μέχρι και σήμερα στο παρελθόν ουδέποτε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση βεβαίωσε πρόστιμα που για κάθε τέτοιο επιβάτη κυμαίνονται από 3 έως και 5.000 ευρώ.
Η περίπτωση της Χίου
Σε ότι αφορά στο νησί μας, βεβαιωμένες οφειλές υπάρχουν σε 3 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των μεταφορών επιβατών και προϊόντων από και προς τα τουρκικά παράλια. Και στις 3 εταιρείες έχουν επιβληθεί πρόστιμα από 50.000 έως και 150.000 ευρώ και τους ζητούνται να τα καταβάλλουν σε 3 δόσεις, με 1η δόση στο τελευταίο 10ήμερο του Σεπτεμβρίου.
Η συγκεκριμένη πάντως απόφαση αφορά στις περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες από το Νότιο μέχρι και το Βόρειο Αιγαίο με τα πρόστιμα να ξεπερνούν συνολικά τα 1,2 εκ. ευρώ.
Μη έχοντας άλλο τρόπο αντίδρασης οι ακτοπλοϊκές εταιρείες αποφάσισαν να συγκεντρωθούν το πρωί της Δευτέρας στη Μυτιλήνη προκειμένου να συντονίσουν τις δράσεις τους, να ενημερώσουν τα Επιμελητήρια αλλά και εκπροσώπους της Γ.Γ. Αιγαίου. Σύμφωνα με πληροφορίες του “π” σε περίπτωση που η ελληνική πολιτεία επιμείνει στην επιβολή των προστίμων τότε οι εταιρείες προσανατολίζονται στην διακοπή των δρομολογίων από και προς τα τουρκικά παράλια.
στικό στην υπόθεση είναι ότι ενώ την ευθύνη του ποιος επιβιβάζεται στο πλοίο από τα τουρκικά παράλια προς την Ελλάδα την έχουν οι Τουρκικές Αρχές που ελέγχουν τα ταξιδιωτικά έγγραφα και όχι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Παρόλα αυτα η ελληνική πολιτεία έρχεται να επιβάλλει πρόστιμα στις ναυτιλιακές εταιρείες για μία υπόθεση που δεν είναι στη δικαιοδοσία τους.
Επιπλέον παρότι οι συγκεκριμένες παραβάσεις αφορούν τη χρονική περίοδο από το 2011 μέχρι και σήμερα στο παρελθόν ουδέποτε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση βεβαίωσε πρόστιμα που για κάθε τέτοιο επιβάτη κυμαίνονται από 3 έως και 5.000 ευρώ.
Η περίπτωση της Χίου
Σε ότι αφορά στο νησί μας, βεβαιωμένες οφειλές υπάρχουν σε 3 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των μεταφορών επιβατών και προϊόντων από και προς τα τουρκικά παράλια. Και στις 3 εταιρείες έχουν επιβληθεί πρόστιμα από 50.000 έως και 150.000 ευρώ και τους ζητούνται να τα καταβάλλουν σε 3 δόσεις, με 1η δόση στο τελευταίο 10ήμερο του Σεπτεμβρίου.
Η συγκεκριμένη πάντως απόφαση αφορά στις περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες από το Νότιο μέχρι και το Βόρειο Αιγαίο με τα πρόστιμα να ξεπερνούν συνολικά τα 1,2 εκ. ευρώ.
Μη έχοντας άλλο τρόπο αντίδρασης οι ακτοπλοϊκές εταιρείες αποφάσισαν να συγκεντρωθούν το πρωί της Δευτέρας στη Μυτιλήνη προκειμένου να συντονίσουν τις δράσεις τους, να ενημερώσουν τα Επιμελητήρια αλλά και εκπροσώπους της Γ.Γ. Αιγαίου. Σύμφωνα με πληροφορίες του “π” σε περίπτωση που η ελληνική πολιτεία επιμείνει στην επιβολή των προστίμων τότε οι εταιρείες προσανατολίζονται στην διακοπή των δρομολογίων από και προς τα τουρκικά παράλια.
Πηγή : politischios.gr