“Ψήφο” εμπιστοσύνης δείχνει η Γερμανία στην κινέζικη τουριστική αγορά όπως προέκυψε από πρόσφατη διαφημιστική εκδήλωση στο Πεκίνο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε από το Τουριστικό Συμβούλιο της Γερμανίας.

Mεταξύ 2010 και 2019, οι διανυκτερεύσεις Κινέζων τουριστών στη Γερμανία αυξήθηκαν από 1,1 σε 2,9 εκατ.

Αν και ο αριθμός ήταν μόνο 368.000 το 2020 λόγω της πανδημίας, η Κίνα παραμένει η πιο σημαντική ασιατική αγορά για τουρίστες στη Γερμανία.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της IPK International, το 44% των Κινέζων εξέφρασαν την επιθυμία να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.
Μάλιστα το 25% ήθελε να επισκεφτεί τη Γερμανία μέσα σε ένα χρόνο.

“Αν και τα εξερχόμενα ταξίδια από την Κίνα περιορίζονται από την παγκόσμια πανδημία, υπάρχει λόγος να έχουμε κάποια εμπιστοσύνη”. Αυτό δήλωσε ο Li Zhaohui, επικεφαλής του γραφείου του GNTB στο Πεκίνο.

Το 2021 είναι το έτος μετάβασης για τα εισερχόμενα ταξίδια στη Γερμανία, καθώς η πανδημία απομακρύνεται.

Το GNTB έχει προσαρμόσει τη στρατηγική μάρκετινγκ προωθώντας λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς, όπως μικρές πόλεις με μοναδικά έθιμα και πρακτικές, με στόχο να προκαλέσει την περιέργεια των εισερχόμενων τουριστών.