thessalonikiΤις βάσεις για τη λειτουργία ενός εμπορευματικού κόμβου (hub) στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος θα αξιοποιείται για τη σιδηροδρομική μεταφορά φορτίων στη Βόρεια Ελλάδα, τα Βαλκάνια και την Τουρκία, θέτει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντός του επόμενου εξαμήνου, «ενορχηστρώνοντας» την προσπάθειά της και για την προοπτική μελλοντικής διείσδυσης στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, μέχρι τις χώρες της Βαλτικής και τη Ρωσία.

Η λειτουργία του hub – το οποίο ουσιαστικά θα αξιοποιεί, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, ήδη υφιστάμενες υποδομές – συνδέεται, κατά τα φαινόμενα, με τις συμφωνίες συντονισμένης μεταφοράς «ομαδοποιημένων» φορτίων βιομηχανιών με τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συνομιλίες και με τη διοίκηση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ), ώστε και δικά του μέλη να «προσχωρήσουν» στη συμφωνία συνεργασίας για τη δρομολόγηση καθημερινής εμπορευματικής αμαξοστοιχίας από Ικόνιο (Πειραιά)– Θριάσιο –Σίνδο- Παλιό Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης και λιμάνι.

Στην εν λόγω συνεργασία, η οποία προβλέπει «ομαδοποιημένες» μεταφορές προϊόντων των συμμετεχουσών εταιρειών, συμμετέχουν ήδη περίπου 25 μεγάλες επιχειρήσεις – μέλη του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών και Επιχειρήσεων (ΣΕΒ).

«Εμείς δημιουργούμε το hub για εμπορεύματα στη Θεσσαλονίκη και ο επενδυτής, αφού ο διαγωνισμός πώλησης [της ΤΡΑΙΝΟΣΕ] βρίσκεται σε εξέλιξη, θεωρώ ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί τις μεγάλες ευκαιρίες, που υπάρχουν για να δημιουργήσει ένα ακόμη hub στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ ακόμη ένα κέντρο θα μπορούσε να δημιουργηθεί στα Βαλκάνια», σημείωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, κατά την ομιλία του στο 39ο IATTO FORUM – EXPORT SUMMIT II, το οποίο διοργανώνει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), υπό την αιγίδα των υπουργείων Εξωτερικών, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και Μακεδονίας και Θράκης, με μέγα χορηγό την Εθνική Τράπεζα.

kerdos