Με συντονισμένες ενέργειες αντιμετωπίζεται από τους φορείς στο Νότιο Αιγαίο, το πρόβλημα διαχείρισης του προβλήματος που ανέκυψε με την αναστολή λειτουργίας του ταξιδιωτικού οργανισμού Thomas Cook.
Περιφέρεια και Δήμος Ρόδου συντονίζουν τις ενέργειες ώστε να μην υπάρχουν επιπτώσεις στους πελάτες του τουριστικού οργανισμού. Και όσοι επιθυμούν να επιστρέψουν ταχύτατα και με ασφάλεια στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σε διαρκή επαφή με το υπουργείο Τουρισμού

Σε συνέντευξη τύπου σήμερα ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, ο δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου Μανώλης Μαρκόπουλος τόνισαν ότι στόχος είναι η εξυπηρέτηση των επισκεπτών που βρίσκονται στο Νότιο Αιγαίο και η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων από την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.
Νωρίτερα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο γραφείο του περιφερειάρχη, για την εκτίμηση της κατάστασης, μετά την είδηση της πτώχευσης του τουριστικού οργανισμού.
Στην σύσκεψη συμμετείχαν η υποπρόξενος της Μεγάλης Βρετανίας στη Ρόδο, Ράνια Κοσιώρη, o χωρικός αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου, Χρήστος Ευστρατίου και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Κώστας Ταρασλιάς.
Όπως τόνισε ο κ. Χατζημάρκος η επικοινωνία με την ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού είναι διαρκής.

Στην Ρόδο μέσω της Thomas Cook βρίσκονται 2.500 επισκέπτες και περίπου 1600 στην Κω.
Για σήμερα, δεν υπήρχε καμία προγραμματισμένη πτήση αεροσκαφών της εταιρείας από τη Ρόδο.
Αντίθετα στην Κω, για σήμερα είχαν προγραμματιστεί 3 πτήσεις. Οι επιβάτες των πτήσεων εξυπηρετούνται με πτήσεις άλλων εταιρειών και η επιχείρηση επιστροφής τους στην Αγγλία εξελίσσεται ομαλά.

Γιώργος Χατζημάρκος: “Στόχος να ανταπεξέλθουμε με τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία”

“Η ημέρα σήμερα ξεκίνησε με την αναστολή της Thomas Cook Αγγλίας, δήλωσε ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου.
Μας είχε δώσει αγωνία και άλλες φορές καθώς αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα. Τουλάχιστον δύο φορές στο παρελθόν διεσώθη στο παρά πέντε. Αυτή τη φορά φαίνεται πως τα προβλήματα ήταν μεγαλύτερα από ότι τα προηγούμενα χρόνια. Είναι μια δυσάρεστη εξέλιξη. Είμαστε από νωρίς το πρωί σε μια μαραθώνια προσπάθεια συντονισμού όλων των ενεργειών που πρέπει να γίνουν για τη διαχείριση της κατάστασης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είμαστε διαρκώς σε επικοινωνία με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού την ΠΟΞ, το ΞΕΕ και τον ΣΕΤΕ.
Το μήνυμα μας είναι αυτό που μια πολιτισμένη ευρωπαϊκή χώρα πρέπει να στέλνει στους επισκέπτες, που την τίμησαν με την προτίμηση και την εμπιστοσύνη τους.
Πρέπει να αναδείξουμε με κάθε τρόπο ότι είμαστε μια οργανωμένη δυτική χώρα η οποία έχει σχέδιο για αυτές τις καταστάσεις. Στόχος, να ανταπεξέλθουμε με τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία”.

Αντώνης Καμπουράκης: “Οι πελάτες μας πρέπει να ξέρουν ότι βρίσκονται σε ευρωπαϊκή δυτική οργανωμένη και ασφαλή χώρα”

“Ένας ώριμος προορισμός όπως η Ρόδος έχει και κάποιες κακές μέρες, δήλωσε ο δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης.
Θέλω να διαβεβαιώσω ότι οι τουρίστες είναι και αυριανοί μας πελάτες και θα πρέπει με κάθε τρόπο να τους δείξουμε ότι ήρθαν διακοπές σε ένα ευρωπαϊκό προορισμό που τους διασφαλίζει και τα ανάλογα δικαιώματα.
Είμαι χαρούμενος που η πρεσβεία του Ηνωμένου Βασιλείου στην Ελλάδα έχει κάνει ότι μπορεί για να μπορέσει όποιος επιθυμεί να επιστρέψει απρόσκοπτα στη χώρα του.
Είμαι βέβαιος ότι οι Ροδίτες θα κάνουν ότι μπορούν για να επενδύσουν σε αυτό τον κόσμο. Η δουλειά μας στον τουρισμό δεν είναι σπριντ αλλά μαραθώνιος. Και από την πλευρά της κυβέρνησης είναι σε εξέλιξη οι προσπάθειες για να βοηθηθούν οι τουρίστες που ήρθαν στην περιοχή μέσω του συγκεκριμένου τουριστικού οργανισμού. Έχουν σχετική ενημέρωση και οι συνεργάτες μας στις αρμόδιες διευθύνσεις του Δήμου.
Οι πελάτες μας πρέπει να ξέρουν ότι βρίσκονται σε ευρωπαϊκή δυτική οργανωμένη και ασφαλή χώρα. Τους θέλουμε για διακοπές και το επόμενο έτος”.

Μανώλης Μαρκόπουλος: “Προτεραιότητα έχουν οι πελάτες και η ομαλή επιστροφή στις χώρες τους”

Στις δυσκολίες που έχουν μπροστά τους οι ξενοδόχοι αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΕΞΡ Μανώλης Μαρκόπουλος.
“Μια δύσκολη εβδομάδα και ημέρα ξεκίνησαν για τους ξενοδόχους, τονίζει ο κ. Μαρκόπουλος. Είμαστε στη διαδικασία διαχείρισης της κατάστασης. Προτεραιότητα έχουν οι πελάτες και η ομαλή επιστροφή στις χώρες τους.
Θα τεθούν σε εφαρμογή τα αναγκαία μέτρα. Πρέπει να καταλάβουμε πως οι τουρίστες που ήρθαν μέσω του συγκεκριμένου τουριστικού οργανισμού είναι οι αυριανοί μας πελάτες.
Πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να λύσουμε προβλήματα. Υπάρχει συνεργασία με τους φορείς και για το οικονομικό κομμάτι της ζημιάς που προκάλεσε η πτώχευση της Thomas Cook”.