Σύνταξη: tourismtoday.gr

Μονόδρομος είναι η τεχνολογία για τις εναλλακτικές εμπειρίες στην πόλη. Αυτό υπογραμμίζει η Αλίκη Ιοβίτα, Co-Founder της Narratologies.
Στο πλαίσιο των Innovation Bites του CapsuleT, η Αλίκη Ιοβίτα μοιράζεται χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές για το gamification.

“Η ψηφιακή κυριαρχία μετά την εποχή της πανδημίας είναι η νέα πραγματικότητα, επισημαίνει η Αλίκη Ιοβίτα.

Και μπαίνει δυναμικά σε όλους τους τομείς της αγοράς. Και ειδικότερα στον τομέα των εμπειριών”.

Τι αναζητά ο νέος ταξιδιώτης

  • Ασφάλεια.
  • Ιδιωτικότητα.
  • Αυτονομία.
  • Ανέπαφη επικοινωνία.

Πώς με το gamification μπορείτε να κερδίσετε τον ταξιδιώτη

Η εμπειρία στον προορισμό αποτελεί τον λόγο για ταξίδια. Την χρυσή τομή μεταξύ ασφάλειας και ψυχαγωγίας δίνει με την βοήθεια της τεχνολογίας το gamification των εμπειριών.

Εισάγοντας διασκεδαστικά στοιχεία παιχνιδιού σε πραγματικές εφαρμογές. Όπως για παράδειγμα μία εμπειρία ξενάγησης.

Ποιος είναι ο κύριος σκοπός του gamification

  • Να ψυχαγωγήσει.
  • Να ενημερώσει.
  • Να υποκινήσει κίνητρα και συμπεριφορές.

Στόχος του gamification είναι η παροχή μίας ολοκληρωμένης και φρέσκιας εμπειρίας που αναδεικνύει το αυθεντικό τοπικό στοιχείο με την σύγχρονη ταυτότητα της πόλης.

Η εφαρμογή χρησιμοποιείται ήδη στα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου για την δημιουργία εμπειριών.
Το gamification είναι 75% ψυχολογία και 25% τεχνολογία.

“Ένας συνδυασμός που μπορεί να φέρει την επανάσταση στις μετα-Covid ξεναγήσεις”, όπως λέει η Αλίκη Ιοβίτα.

Ποιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το gamification

  • Μεμονωμένοι ταξιδιώτες.
  • Ταξιδιωτικά γραφεία.
  • Ξενοδοχεία.

Εναλλακτικές εμπειρίες στην πόλη μέσα από gamification