Σύνταξη: tourismtoday.gr

Κάτω από την ομπρέλα του Expedia Group θα ενοποιηθούν σε μία υπηρεσία τα αντίστοιχα προγράμματα αφοσίωσης των Expedia, Vrbo, Hotels.com και άλλων εμπορικών σημάτων.
Η ενοποίηση αφορά όλες τις μάρκες και τα προϊόντα σε:

  • Πτήσεις
  • Ξενοδοχεία
  • Εναλλακτικά καταλύματα
  • Ενοικιάσεις αυτοκινήτων
  • Κρουαζιέρες
  • Δραστηριότητες

Με το συνδυασμό όλων των προγραμμάτων, οι πελάτες θα βρουν τις ανταμοιβές τους “ακόμη πιο πολύτιμες”, τονίζει ο Jon Gieselman πρόεδρος της Expedia Brands.

Τα τρέχοντα μέλη των διαφορετικών προγραμμάτων θα συνεχίσουν να κερδίζουν ανταμοιβές μέσω των υφιστάμενων προγραμμάτων.
Επίσης η αναβαθμισμένη πλατφόρμα θα είναι ελεύθερη και για νέους πελάτες.

Σύμφωνα με το Expedia Group τα προγράμματα αφοσίωσης έχουν δώσει στα μέλη έκπτωση σχεδόν 10 δις δολαρίων, μέσω ανταμοιβών.

Παρόλο που δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει σε μεγάλο βαθμό ως ενιαίο πρόγραμμα, η Booking Holdings επιτρέπει στο πρόγραμμα πίστης Genius της Booking.com να χρησιμοποιηθεί και από τις άλλες μάρκες της, όπως την Kayak.

Ο Όμιλος Expedia με πολλές πρωτοβουλίες όλα αυτά τα χρόνια επιχειρεί να ενισχύσει το πρόγραμμα πιστότητας και τις συνεργασίες του.