Σύνταξη: tourismtoday.gr

Σε αύξηση των δρομολογίων της προς την Ελλάδα προχωρά από σήμερα η ιταλική αεροπορική εταιρεία ITA Airways. Η νεοσυσταθείσα εταιρεία αυξάνει από σήμερα τα δρομολόγιά της προς τη χώρα μας και θα πραγματοποιεί πλέον 3 καθημερινές απευθείας πτήσεις Ρώμη-Αθήνα. Παράλληλα, η εταιρεία θα ξεκινήσει πτήσεις προς 5 ακόμη δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς, στο πλαίσιο του καλοκαιρινού προγράμματός της. Συγκεκριμένα, η ITA Airways θα εκτελεί για το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου απευθείας πτήσεις από τη Ρώμη προς Ρόδο, Ηράκλειο, Κέρκυρα και Κεφαλονιά και από το Μιλάνο για Ρόδο, Ηράκλειο, Κέρκυρα και Θεσσαλονίκη.

«Η ιταλική είναι μία πάρα πολύ σημαντική αγορά για το αεροδρόμιο της Αθήνας. Είναι πάντα στις 5 κορυφαίες αγορές μας. Τα 20 χρόνια λειτουργίας του αεροδρομίου έχουν μετακινηθεί από ιταλικούς προορισμούς προς την Αθήνα και πίσω περίπου21 εκατ. επιβάτες», επεσήμανε, μεταξύ άλλων, η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος». Όπως τόνισε, μάλιστα, από το τέλος του 2013 μέχρι το τέλος του 2019, η ανάπτυξη του ΔΑΑ ήταν στο 104% ως προς την επιβατική κίνηση, με την ιταλική αγορά να ακολουθεί αντίστοιχους ρυθμούς και να σημειώνει αύξηση 107%.

«H ITA Airways αποτελεί μία πολύ σημαντική εξέλιξη για εμάς. Είναι ένα restart σημαντικό, το timing είναι σημαντικό γιατί ξεκινά και πάλι η τουριστική και η αεροπορική αγορά, οπότε το να έχουμε έναν νέο αερομεταφορέα γεμάτο δυναμισμό και προοπτική στην ιταλική αγορά είναι για εμάς πολύ σημαντικό», προσέθεσε.

63 προορισμοί

Το δίκτυο της ITA Airways, η οποία θα ενισχύσει τον στόλο της με 6 Airbus 350 νέας γενιάς, περιλαμβάνει την καλοκαιρινή περίοδο του 2022 63 προορισμούς, εκ των οποίων οι 22 είναι εντός της Ιταλίας, οι 34 είναι διεθνείς και 7 διηπειρωτικοί.

«Είμαστε μία νέα αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Οκτώβριο του 2021. Η ελληνική είναι μεγάλης στρατηγικής σημασίας αγορά για εμάς. Από αύριο αυξάνουμε τη συχνότητα των δρομολογίων μας προς την Ελλάδα», τόνισε από την πλευρά του ο Pierfrancesco Carino, Vice President International Sales ITA Airways, θέτοντας στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της εταιρείας τους ταξιδιώτες, τη βιωσιμότητα και την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών. Αναφερόμενος στη βιωσιμότητα, ο Pierfrancesco Carino μίλησε αφενός για οικονομική, καθώς όπως επεσήμανε στόχος είναι να αναδειχθεί η ITA Airways σε μία δυναμική και αποτελεσματική αεροπορική εταιρεία που δημιουργεί αξία, και αφετέρου για περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Στην κατεύθυνση ενίσχυσης των δρομολογίων της για τη θερινή σεζόν, η ιταλική εταιρεία αναμένεται να δώσει έμφαση, σύμφωνα με τη Δήμητρα Οικονόμου, Sales Account Executive ITA Airways, στους διηπειρωτικούς προορισμούς. Ετσι, η ITA από σήμερα θα εκτελεί καθημερινή πτήση από τη Ρώμη προς το Λος Αντζελες, ενώ από 2 Αυγούστου θα προσθέσει 3 εβδομαδιαίες πτήσεις από τη Ρώμη προς το Τόκιο.

Το πρόγραμμα της εταιρείας περιλαμβάνει ακόμη 5 εβδομαδιαίες πτήσεις από τη Ρώμη προς το Σάο Πάολο, ένα δρομολόγιο το οποίο από τον Αύγουστο θα εκτελείται σε καθημερινή βάση. Αντίστοιχα, η ITA Airways θα εκτελεί κατά τη διάρκεια του Ιουνίου 5 εβδομαδιαίες πτήσεις συνδέοντας τη Ρώμη με το Μουένος Αϊρες, ενώ από τον Αύγουστο και το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα πραγματοποιείται καθημερινά.

Το προφίλ των Ιταλών

Σε μία ιδιαίτερης σημασίας αγορά έχει αναδειχθεί η ιταλική τόσο για το «Ελευθέριος Βενιζέλος» όσο και για την Αθήνα, κάτι στο οποίο συμβάλλει το γεγονός ότι δεν είναι εποχική. Ακόμη και κατά τη διετία της πανδημίας η ιταλική αγορά παρέμεινε στις 5 κορυφαίες αγορές του αεροδρομίου, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία.

Με βάση τα στατιστικά, το 67% των τουριστών από την Ιταλία επισκέπτεται την Αθήνα για λόγους αναψυχής, το 19% για επαγγελματικούς λόγους και το 14% για να συναντήσει συγγενείς και φίλους. Η πλειονότητα των Ιταλών κάνει κράτηση από την ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας με την οποία επιλέγει να ταξιδέψει και το 12% επιλέγει travel agents για τον προγραμματισμό της πτήσης του. Οι Ιταλοί, οι οποίοι προγραμματίζουν το ταξίδι τους 2 περίπου μήνες πριν από την ημερομηνία πραγματοποίησής του, αξιολόγησαν, με βάση σχετική έρευνα, την εμπειρία τους στην Αθήνα με 4,5/5, με το 98% να απαντά πως θα ταξιδέψει ξανά στην ελληνική πρωτεύουσα, όχι μία, αλλά περισσότερες φορές.